مطالب

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

تعمیر-برد-پکیج-ایران-رادیاتور

یکی از پکیج های بسیار پرفروش موجود در بازار، پکیج ایران رادیاتور است که در مدل های جدید آن، دیگر خبری از انواع قطعات مختلف نیست. در واقع وظیفه هدایت و مدیریت عملکرد قطعات در پکیج های ایران رادیاتور بر عهده قطعه ای به نام برد است. هر زمان که خرابی برای پکیج های ایران رادیاتور به وجود آید، عملیاتی مبنی بر تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور وارد عمل می شود. در این مطلب با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور سامیار سرویس همراه باشید تا به هر آنچه که می بایست در رابطه با تعمیرات برد پکیج ایران رادیاتور بدانید، بپردازیم.

تعمیر برد-ایران-رادیاتور

بررسی تعمیر برد انواع پکیج های ایران رادیاتور

ایران رادیاتور جزو دسته برندهایی است که در حال حاضر به عرضه انواع مختلفی از پکیج ها می پردازد. از بین پکیج های تولیدی این برند، سری E، M و B دارای برد هستند. برد در این سری مانند مغز انسان عمل می کند و تمام پیام هایی که پکیج می بایست با توجه به آن ها شروع به فعالیت کند را، ارسال می کند. حال اگر برد با خرابی رو به رو شود، تعمیرکار پکیج باید آن در سریع ترین زمان تعیمر کند. پس در این بخش به معرفی تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در سه سری قید شده می پردازیم.

مشاوره

تعمیر برد انواع پکیج ایران رادیاتور در سری B

در سری B شما با انواع پکیج هایی به نام های:

  • پکیج 24000 ایران رادیاتور BM 24CF
  • پکیج 24000 ایران رادیاتور BM 24FF

معمولا در این سری مشکلات برد پکیج ایران رادیاتور به ارائه انواع خطاها ارتباط دارد. با دانستن اطلاعات در رابطه با ارائه خطاها، می توانید به رفع آنها پرداخته و پکیج خود را مانند روز اول به همراه داشته باشید. شایان ذکر است که باید حتما در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرید.

 

تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور در سری M

تعمیر-برد-پکیج-دیواری-ایران-رادیاتور-در-سری-M

در سری M تنها یک مدل به نام  مدل 24000 ایران رادیاتور M24FF و M24CF وجود دارد که از برد برای ارائه خدمات استفاده می کنند. تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff بسیار ساده است.

کافیست ابتدا درک کنید که مشکل از چه بخشی نشات گرفته و سپس برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. شایان ذکر است که تفاوتی بین تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور مدل FF با CF وجود ندارد. در واقع تفاوت تنها در دارا بودن فن است. مدل FF با فن کار کرده و CF فاقد آن است.

 

 

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

 

تعمیر برد پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در سری E

در سری E ما دارای سه مدل به نام های:

  • مدل 28000 ایران رادیاتور ES28FF
  • مدل 24000 پکیج ایران رادیاتور E24CF
  • مدل 24000 ایران رادیاتور E24FF

هستیم که هر یک دارای برد مخصوص به خود هستند. در واقع وجه تمایز این سری با سایر سری های ذکر شده این است که گاهی اوقات ممکن است خدمات تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور به بخش نمایشگر نیز مربوط شود؛ زیرا تنها سری  E در پکیج های ایران رادیاتور است که از نمایشگر دیجیتال بهره می برد.

در این مدل هم نیز مانند سایر مدل ها، خرابی برد پکیج ایران رادیاتور مربوط به ارورها یا کار نکردن دیگر بخش های پکیج است که در بخش بعدی به طور کامل به این موارد می پردازیم.

 

علائم و خطاهای خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

همان طور که اشاره کردیم، تعمیر برد ایران رادیاتور مربوط به ارورها یا کار نکردن مناسب قطعات پکیج است. به عنوان مثال، ما در این جا تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ را داریم که بسیار رایج است. حال به شکل تخصصی به تمامی اطلاعات در رابطه با خرابی برد پکیج می پردازیم.

 

خطای 70-60-40 (پکیج آنالوگ) و یا E50  (مدل دیجیتال)

زمانی که با این ارور رو به رو می شوید، در واقع فن خاموش بوده، در حال که پرشور سوئیچ متصل است. دلایل بسیاری وجود دارد که منجر به بروز این دسته از ارورها می شود.

در صورتی که اقدامات لازم برای رفع خطا انجام شد و هنوز هم با ارورهای ذکر شده رو به رو بودید، می بایست از تکنسین های سامیار سرویس برای تعویض برد کمک بگیرید.

 

کار نکردن پمپ در پکیج

کار-نکردن-پمپ-در-پکیج-دلیل-خرابی-برد-پکیج-ایران-رادیاتور

همان طور که بارها نیز به این موضوع اشاره کردیم، یکی از مواردی که ممکن است به عنوان مثال در مقابل تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور m24ff رخ دهد، خرابی در بخش های مختلف پکیج مانند پمپ آن است.

برقرار نشدن جریان برق یا سوختن پمپ می تواند دلایل کار نکردن آن باشد. در صورتی که جریان برق کنترل شد و اطمینان حاصل کردید که خرابی در رابطه با برق نیست، می بایست نسبت به تعویض پمپ سوخته اقدام کنید.

 

سیستم آب گرم گرمای مربوط را ندارد

گاهی اوقات تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور مربوط به بررسی سیستم آب گرم پکیج است. مواردی مانند لوله کشی نامناسب آب، مشکلاتی در حوزه پتاسیومتر آب یا تنظیمات نادرست درجه حرارت آب باعث به وجود آمدن این مشکل می شود که می توانید با برطرف کردن آن، آب گرم مورد نیاز را به لوله ها باز گردانید.

 

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

سوالی که همواره افراد به هنگام خرابی برد پکیج ایران رادیاتور با آن رو به رو می شوند این است که قیمت تعمیر برد ایران رادیاتور به چه صورت است. باید بگوییم که تنها یک فاکتور برای تعیین قیمت تعمیرات مربوط به برد پکیج ایران رادیاتور وجود دارد که آن هم علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور است. باید ابتدا دانست که اصلا پکیج به چه علت دارای خرابی بوده و سپس به بررسی و تعیین قیمت رفع خرابی پرداخت.

گاهی اوقات همچنین تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ملزم به تعویض برد یا قطعه است که در این طور مواقع قیمت بیشتر از قبل افزایش پیدا می کند. اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال بررسی هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور تهران می باشید، می توانید از مرکز تعمیرات سامیار سرویس در این زمینه کمک بگیرید.مرکز تعمیرات سامیار سرویس خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

 

مشاوره

سوالات متداول در خصوص تعمیرات برد پکیج ایران رادیاتور

کدام سری از پکیج های ایران رادیاتور دارای برد هستند؟

سری های M، B و E جزو سری هایی بوده که داری برد هستند.

عمده مشکلاتی که در رابطه با خرابی برد به وجود می آید کدام اند؟

معمولا خرابی برد مربوط به ارورها و از کار افتادن قطعات است.

کدام مدل از پکیج های ایران رادیاتور در تعمیر برد خود تا حدودی با دیگر مدل ها متفاوت است؟

از آنجایی که سری E دارای صفحه نمایش دیجیتال است، تعمیر برد آن تا حدودی می تواند متفاوت باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *