مطالب

نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج در شرق تهران

تعمیر پکیج شرق تهران

نمایندگی سامیار سرویس در شرق تهران، تمامی محله های این منطقه را برای پشتیبانی از تعمیرات، سرویس و نصب سیستم‌های گرمایشی مختلف، تحت پوشش قرار می دهد. اگر شما هم نیاز به تعمیر پکیج در شرق تهران برای منزل یا محل کار خود دارید، کافیست با تعمیرکاران باسابقه و تکنسین مجرب این مجموعه تماس بگیرید.

برند های تحت پوشش نمایندگی تعمیر پکیج در شرق تهران (سامیار سرویس) 

 

 

نمایندگی سرویس انواع برند پکیج دیواری در شرق تهران

برای تعمیر پکیچ در شرق تهران، باید به سراغ نمایندگی آن بروید. نمایندگی‌ها مراکز تایید شده از سوی تولیدکنندگان هستند که به تمام قطعات و اجزای انواع پکیج و سیستم گرمایشی برندی خاص آشنایی کامل دارند. 

سرویسکاری توسط سامیار سرویس شامل انواع برندهای پکیج موجود در بازار از جمله ایران رادیاتور، بوتان، آریستون، ایساتیس و فرمولی می شود.

برای سرویس سالانه دستگاه، معمولا نیازی به جابجایی پکیج نیست. سرویس‌کاری به طور معمول در محل انجام خواهد شد.

در برخی از موارد و طبق تشخیص سرویسکاران کار جرم‌گیری پکیج یا رسوب‌دایی لوله و اتصالات آن باید در خود تعمیرگاه و با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام شود. این نوع سرویس معمولا با کثیف کاری بالایی همراه است، به همین دلیل جابجایی آن بهترین راهکار خواهد بود.

 

مشاوره

 

نمایندگی نصب پکیج شرق تهران

برای اینکه بتوانید پکیج شوفاژ دیواری خود را به درستی نصب کنید، باید از تمامی مراحل نصب و اجرای آن باخبر باشید. هر چند که پیشنهاد می‌شود حتما از نمایندگی معتبر برای نصب استفاده کنید تا از انجام درست کار زیر نظر یک متخصص اطمینان حاصل کنید.

مهم‌ترین مزیت نصب سیستم گرمایشی توسط تیم مجرب، این است که با گذشت زمان کوتاهی به دنبال تعمیر پکیج شرق تهران نخواهید بود.

  • باید با توجه به شرایط ساختمان خود مدل و نوع دستگاه را انتخاب کنید. برای این کار باید از قبل حسابی تحقیق کنید و متناسب با فضای خانه یا محل کار خود از سیستم‌های بدون فن یا فن‌دار استفاده کنید.
  • بر اساس فضای محیط خود، پکیجی را خریداری کنید که توان حرارتی مناسبی داشته باشد.
  • یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب پکیج، انتخاب محل نصب آن است. از اینکه جای درست را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید. دستگاه باید در نزدیکی دودکش نصب شود.
  • از انجام کامل کار در شرایط ایمنی مطمئن شوید. قطر دودکش متناسب با نوع دستگاه، نوع کلاهک دودکش، تمیز و باز بودن دودکش، ارتفاع دودکش از کلاهک و ارتفاع خود کلاهک دودکش از جمله موارد ایمنی است که باید هنگام نصب پکیج در نظر بگیرید.
  • براکت یا همان شابلون دستگاه را روی دیوار نصب کرده و طبق دفترچه راهنما اقدام به قرار دادن سیستم روی دیوار کنید.

علاوه بر تمامی موارد بالا، هنگام نصب این دستگاه، باید از میزان سختی آب منطقه، میزان استحکام محل نصب، عدم مرطوب بودن آن و صحت عملکرد دودکش مطمئن شوید.

 

 

دلایلی که باعث می شوند شما نیاز به تماس با نمایندگی تعمیر پکیج در شرق تهران داشته باشید!

تعمیرات انواع پکیج در شرق تهران

در صورتی که با هر یک از نشانه‌های زیر از سوی سیستم حرارتی خود مواجه بودید، حتما با کارشناسان سامیار سرویس تماس بگیرید.

  • خاموش شدنی ناگهانی و خصوصا انفجاری پکیج
  • نشت آب از اتصالات داخلی یا خارجی
  • گرم نشدن آب با وجود کارکرد دستگاه
  • بروز سر و صدا از سیستم گرمایشی
  • روشن نشدن دستگاه یا عملکرد ضعیف
  • گرما و داغی فراتر از حد انتظار
  • ارور مداوم و برطرف نشدن آن طی یک بازه زمانی مشخص

 

تعرفه قیمت تعمیر پکیج در شرق تهران

شاید پکیج شما تنها به یک پاکسازی دودکش، هواگیری یا رسوب زدایی احتیاج داشته باشد. این در حالی است که در موارد دیگر ممکن است یک یا چند قطعه پکیج دچار نقص عمیقی شده باشند که به تعویض نیاز داشته باشند. مطمئنا در این دو حالت هزینه تعمیر و سرویس یکسان نخواهد بود.

در اصل هزینه دریافتی توسط تعمیرکار پکیج به عوامل متعددی از جمله قیمت قطعات، سختی کار، مدل و برند پکیج بستگی خواهد داشت. همچنین هر ساله تعرفه های ثابتی از سوی اتحادیه تعمیرکاران پکیج اعلام می شود. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در انتهای صفحه یا خود سایت، با کارشناسان و مشاوران سامیار سرویس تماس بگیرید.

تعمیر پکیج در شرق تهران

آب گرم یک نیاز خانه برای آسایش و راحتی روزمره است. شما برای فعالیت‌هایی مانند پخت ‌وپز، تمیز کردن و حمام کردن به آبگرمکن خود متکی هستید. هنگامی که آبگرمکن شما ناکارآمد یا ناسازگار باشد، می‌تواند باعث ایجاد مشکل در انجام این وظایف شده و بر برنامۀ روزانۀ شما تأثیر بگذارد. بنابراین، به‌جای نادیده گرفتن مشکلات آبگرمکن یا اجازه دادن به آن‌ها برای بروز خود، لازم است از یک مؤسسۀ تعمیر پکیج حرفه‌ای کمک گرفته و مزایای زیر را برای محل سکونت و زندگی خود به ارمغان آورید:

کاهش قبوض انرژی و آب

یک آبگرمکن مشکل‌ساز نمی‌تواند به اندازۀ یک آبگرمکن خوب کار کند. اگر آبگرمکن شما نیاز به تعمیر، تمیز کردن یا نگهداری داشته باشد، وقتی شیر آب را باز می‌کنید، برای رساندن آب گرم مورد نظر شما مشکل دارد. این بدان معنا است که احتمالاً آب بیشتری را برای رسیدن به دمایی که می‌خواهید مصرف می‌کنید، که این کار به نوبه خود آب را هدر می‌دهد و هزینۀ قبض آب شما را افزایش می‌دهد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن‌که به این مشکل دچار شوید، با مجموعۀ تعمیر پکیج در شرق تهران تماس گرفته و آبگرمکن خود را تعمیر نمایید.

آب گرم ثابت و با کیفیت بالا

آبگرمکنی که نیاز به تعمیر دارد به سادگی نمی‌تواند نیازهای روزانۀ شما را برآورده کند. هنگامی که آبگرمکن شما نیاز به تعمیر داشته باشد، ممکن است آب گرم نامناسبی را در اختیارتان قرار دهد و حمام کردن و تمیز کردن را برای شما دشوار یا ناراحت‌کننده سازد.

علاوه‌براین، یک آبگرمکن کثیف و خراب که دارای تجمع مواد معدنی قابل‌توجهی است، روی مخزن یا المنت گرمایشی تأثیر می‌گذارد و ممکن است مقداری از آن را همراه با آب داغ به شیر شما بفرستد و در نتیجه آب داغی زنگ‌زده با طعم فلز و بوی نامطبوع را برای شما می‌فرستد! تمام این مشکلات را می‌توان به سرعت و به راحتی توسط خدمات تعمیر آبگرمکن حرفه‌ای سامیار سرویس حل کرد و به شما این امکان را می‌دهد که یک بار دیگر از حمام کردن با آب گرم ثابت و تمیز لذت ببرید.

 

مناطق تحت پوشش تعمیر پکیج در شرق تهران

مناطق تحت پوشش تعمیر پکیج در شرق تهران

اهل کدام قسمت از شرق پایتخت هستید؟ در هر کجای تهران که باشید، خصوصا اگر در یکی از محله های حکیمیه، شهرک والفجر، مجید آباد، نارمک، تهرانپارس یا کاج سکونت دارید، می‌توانید از خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور شرق تهران و بوتان دیگر برند ها، توسط سامیار سرویس، در کم‌تر از چند ساعت بهره‌مند شوید.

تیم سامیار سرویس، مجری تعمیرات پکیج دیواری در شرق تهران و سایر نقاط پایتخت است. البته چندان مهم نیست که پکیج شما چه مدل و برندی است و چرا دچار مشکل شده؛ زیرا تعمیرکاران با سابقه ما همه جا هستند و آماده ارائه انواع خدمات تعمیر، تعویض قطعات، سرویس و نصب سیستم‌های گرمایشی مختلف خواهند بود.

 

خدمات سامیار سرویس نمایندگی تعمیر پکیج در شرق تهران

ما به دلایل متعددی سامیار سرویس را برای تعمیر پکیج در شرق تهران پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران و دیگر برند های مطرح، بیش از دو دهه تجربه، ضمانت و گارانتی تعمیرات، استفاده از تکنسین مجرب، آموزش دیده و حرفه‌ای، استفاده از تجهیزات به روز، سرعت بالا در انجام تعمیرات حتی در 24 ساعت، هزینه سرویس پکیج مقرن به صرفه به دلیل پیروی از تعرفه اتحادیه، از جمله دلایل محکمی هستند که منجر به انتخاب تیم سامیار سرویس برای نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج و سیستم گرمایشی می شوند. در نهایت انتخاب با شما خواهد بود. با ما از طریق تلفن های 02177185663 و  02177272942 در تماس باشید.

 

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات پکیج در شرق تهران (سامیار سرویس)

وقتی کار تعمیر پکیج در شرق تهران را به نمایندگی این دستگاه می سپارید، همزمان از مزایای متعددی بهره مند می شوید، برخی از این مزایا عبارت اند از: 

  1. استفاده از تعرفه استاندارد تعیین شده از سوی اتحادیه
  2. تعمیر پکیج در برند های مختلف
  3. ارائه گارانتی و ضمانت‌های متعددی در زمینه تعمیر یا تعویض قطعات به مشتریان
  4. تعمیر و سرویس و نصب پکیج در محل 
  5. اعزام تعمیرکار پکیج بوتان و دیگر برند ها در سریع ترین زمان

مشاوره

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج در شرق تهران

  1. فرهاد گفت:

    نمایندگیتون کدوم قسمت از شرق تهران است؟

  2. احسان گفت:

    چرا پمپ پکیج کار نمی کند ، آیا شما تعمیر کاری دارید که بتواند در خانه این مشکل را حل کند ؟

  3. شادمهر گفت:

    سلام ، یه سوال ، پکیج مما زمانی که مشعل ان روشن میشود به شکل انفجاری روشن میشود ، مشکلش چی میتونه باشه ؟ خطرناک نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *