مطالب

آموزش کامل تنظیم حالت تابستانه پکیج (تبدیل حالت زمستانه به حالت تابستانه پکیج)

تنظیم حالت تابستانه پکیج

تنظیم حالت تابستانه پکیج نیز مانند هواگیری پکیج از جمله مهمترین موارد سرویس پکیج ، امری بسیار مهم و ضروری است. مراحل انجام این کار پیچیده نیست و برای هر پکیج ممکن است کمی متفاوت باشد. تنها نیاز است که شما مراحل تنظیم این حالت را به صورت دقیق و مرحله به مرحله مطابق آموزش انجام دهید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

با آموزش دیدن و فرا گرفتن نحوه تنظیم حالت تابستانه پکیج، به آسانی خودتان قادر به انجام این کار خواهید بود. با ما در سامیار سرویس همراه باشید.

 

اهمیت تبدیل حالت زمستانه پکیج به تابستانه

هر پکیجی که تولید می‌شود، در سه حالت قابل تنظیم است:

• زمستانه

• تابستانه

• خاموش

بسته به فصل و دمای هوا می‌توان پکیج را روی هر یک از این حالت‌ها قرار داد. برای مثال در فصل تابستان، پکیج روی حالت تابستانه گذاشته می‌شود و در فصل زمستان هم روی حالت زمستانه. بنابرین تنظیم حالت تابستانه پکیج، تبدیل حالت زمستانه به تابستانه و برعکس بسیار مهم است و هر شخصی که دارای پکیج است، باید نسبت به انجام این کار آگاه باشد.

تنظیم حالت تابستانه پکیج

حالت زمستانه پکیج

هنگامی که پکیج در حالت زمستانه قرار می‌گیرد، رادیاتورها و آب مصرفی را گرم می‌کند و فضای شما به صورت یکدست و به طور کامل گرم می‌شود. هنگامی که از آب گرم مصرفی استفاده می‌کنید، رادیاتورها انرژی ذخیره شده را مصرف کرده و به آب داغ تبدیل می‌کنند و هنگامی که از آب گرم مصرفی استفاده‌ای نمی‌شود، پکیج آب داغ رادیاتورها را تامین می‌کند.

حالت تابستانه پکیج

در فصل بهار و تابستان، تنظیم حالت تابستانه پکیج باید انجام شود و دیگر آب رادیاتورها داغ نشده و تنها آب گرم مصرفی داغ خواهد شد.

حالت خاموش پکیج

هنگامی که پکیج در حالت خاموش قرار می‌گیرد، تنها آب گرم مصرفی را گرم می‌کند و رادیاتورها هم با انرژی ذخیره شده خود قادر به گرم کردن محیط خواهند بود.

تنظیم حالت تابستانه پکیج

سه ولوم اصلی پکیج

برای تنظیم حالت تابستانه پکیج، حالت زمستانه یا خاموش بودن، با ولوم‌ها یا پیچ‌هایی سروکار خواهید داشت که لازم است نحوه کار هر یک را بشناسید.

ولوم اول: خاموش و روشن کردن پکیج

این ولوم در سمت راست پکیج قرار می‌گیرد و با قرار دادن آن روی عدد یک، پکیج روشن شده و با قرار دادن آن روی عدد صفر ،پکیج خاموش خواهد شد.

ولوم دوم: تنظیم دمای آب مصرفی

این پیچ در وسط پکیج قرار داده می‌شود و به کمک آن می‌توان در حالت‌های مختلف دمای آب مصرفی را کاهش یا افزایش داد.

ولوم سوم: تبدیل حالت زمستانه به تابستانی

این ولوم در سمت چپ پکیج قرار داده می‌شود و اگر روی عدد صفر قرار بگیرد، پکیج در حالت تابستانه قرار داده خواهد شد و با افزایش میزان آن در حالت زمستانه قرار خواهد گرفت.

همیشه سعی کنید تنظیمات کلی و تنظیم پکیج برای تابستان را در حالت استاندارد قرار دهید تا به پکیج فشاری وارد نشود.

تنظیم حالت تابستانه پکیج

چگونگی تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج ایران رادیاتور

برای تنظیم حالت تابستانه پکیج ایران رادیاتور باید دو مرحله را پیش ببرید. در محله اول باید پکیج را خاموش کنید و برای انجام این کار ولوم سمت راست را روی عدد صفر بگذارید.
سپس شیرهای رفت و برگشت رادیاتور را کاملا ببندید. در مرحله بعد به کمک ولومی که در وسط پکیج ایران رادیاتور قرار دارد، دمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید و سپس ولوم سمت چپ را روی عدد صفر بگذارید. به این صورت پکیج شما در حالت تابستانه قرار خواهد گرفت. جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور کلیک کنید.

تبدیل حالت زمستانی به تابستانی پکیج بوتان

برای تنظیم حالت تابستانه پکیج بوتان قبل از روشن کردن پکیج لازم از بابت تنظیم بودن فشار پکیج در تابستان اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطمینان بهترین کار اندازه‌گیری فشار پکیج است.

اگر فشار آن روی عدد یک بود، نشان‌دهنده آن است که فشار پکیج در حالت ایده‌آل قرار دارد و اگر کمتر از یک بود، ابتدا باید شیر کوچک پکیج را باز کنید و هنگامی که فشار پکیج به شرایط مطلوب رسید، شیر را ببندید.

در مرحله بعد لازم است تا پکیج را در حالت تابستانه قرار دهید. اگر چراغ نمایشگر پکیج سبز شد، می‌توانید مطمئن باشید که کار را به درستی به پایان رسانده اید.

بسیار مهم است که نسبت به تنظیم حالت تابستانه و زمستانه پکیج بوتان آگاه باشید زیرا به هنگام استفاده در فصول مختلف حتما به آن احتیاج خواهید داشت.

جهت تنظیم حالت تابستانی پکیج بوتان پرلا هم باید مراحل گفته شده در بالا طی شود. جهت تعمیر پکیج بوتان کلیک کنید.

تنظیم حالت تابستانه پکیج

تبدیل حالت زمستانه پکیج به تابستانه در پکیج دیواری ایساتیس

شیوه تنظیم حالت تابستانه پکیج ایساتیس درست همانند دو پکیج قبلی است که گفته شد، برای این پکیج هم باید ابتدا فشار شیر پرکن را بررسی کنید و مقدار آن باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد. اگر در این حالت قرار داشت، دکمه روشن پکیج را زده، رمز را با چهار تا صفر وارد کنید و پکیج را روشن کنید.

بعد از این‌که پکیج روشن شد، آن را در حالت تابستانه قرار دهید. جهت تعمیر پکیج ایساتیس کلیک کنید.جهت یافتن تعمیرکار مجاز پکیج ایران رادیاتور با شماره چشتیبانی ما تماس بگیرید.

تبدیل حالت زمستانه پکیج به تابستانه در پکیج دیواری آریستون

تنظیم حالت تابستانه پکیج آریستون با سایر انواع پکیج‌ها هیچ تفاوتی نداشته و برای آن هم باید همه مراحل گفته شده، شامل بررسی فشار پکیج، روشن کردن پکیج و قرار دادن آن در حالت تابستانه را انجام دهید. جهت تعمیر پکیج آریستون کلیک کنید.

مشاوره

تبدیل حالت زمستانه پکیج به تابستانه در پکیج دیواری تاچی

اگر در منزل خود از پکیج تاچی استفاده می‌کنید، تنظیم حالت تابستانه پکیج به همان شیوه‌ای انجام می‌شود که برای پکیج‌‌های دیگر گفته شد. کافی است مراحل را به صورت دقیق به همان شکل انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. جهت تعمیر پکیج تاچی کلیک کنید.

تنظیم حالت تابستانه پکیج

تبدیل حالت زمستانه پکیج دیواری به تابستانی توسط سامیار سرویس

با توجه به توضیحات گفته شده، تنظیم حالت تابستانه پکیج را می‌توانید خودتان با انجام دقیق مراحلی که گفته شد به پایان برسانید. اما اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نبودید یا در حین انجام آن به مشکلی برخوردید، می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان باتجربه سامیار سرویس بپرسید یا از متخصصان سامیار سرویس بخواهید تا تنظیم پکیج برای تابستان را برای پکیج شما انجام دهند.

خدمات مربوط به تعمیر پکیج توسط سامیار سرویس با کیفیت و دقت بسیار بالا انجام می‌شود. کافی است با ما تماس بگیرید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *