مطالب

توصیه های بهداشتی و ایمنی جهت حضور تکنسین در دوران کرونا ویروس

حضور تکنسین در دوران کرونا

با توجه به اینکه تکنسین های این مجموعه به دلیل حضور در مناطق مختلف و واحد های مسکونی و اداری بیشتر در معرض الودگی بوده و از افراد پر خطر محسوب می شوند ولی با این حال تمامی تکنسین ها مجهز به محلول و ژل ضد عفونی کننده الکلی بوده و همه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند. برای جلوگیری از احتمال آلودگی در مواقع مورد نیاز حضور سرویسکار رعایت موارد و نکات زیر می تواند کمک حال شما باشد.

ابتدا مشاوره تلفنی با متخصصین شرکت و سعی در برطرف کردن مشکل، در صورت حل نشدن مشکل سعی کنید از شرکت هایی که در زمینه تعمیرات پکیج فعال و معتبر هستند درخواست خدمات کنید.

تکنسین قبل از مراجعه با شما جهت زمان تعمیر تماس گرفته و ساعت آن را هماهنگ می کند از سرویسکار درخواست کنید نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و بپرسید آیا علایم سرماخوردگی و انفولانزا دارد یا نه و در صورت مثبت بودن علایم با شرکت تماس گرفته و سرویس کار دیگری را بخواهید.

از سرویسکار بخواهید قبل از حضور در واحدتان از ماسک ودستکش استفاده کند.

قبل و بعد از حضور سرویسکار محدوده کاری سرویسکار را ضدعفونی کنید.

از سرویسکار بخواهید بادکن محلول ضدعفونی کننده کیف و دست و ابزار های خود را ضد عفونی کند.

از یک دستمال و یا پلاستیک به اندازه یک متر مربع و یا سفره یکبار مصرف استفاده کنید و به تکنسین تاکید کنید کیف و لوازم و ابزار های خود را روی آن قرار دهد.

یک جفت دمپایی تمیز آماده کرده و جلوی درب گذاشته تا تعمیرکار استفاده کند.

در هنگام انجام تعمیر فاصله خود را با سرویسکار رعایت کنید و حداقل به میزان سه متر از او فاصله بگیرید و سعی کنید از دور نظاره‌گر باشید.

برای تسویه حساب از تعمیرکار شماره کارت گرفته و مبلغ را اینترنتی واریز کنید و در صورت موجود بودن دستگاه پوز کارت عابر خود را به او ندهید و نهایتا خودتان کارت بکشید و سپس کارت را ضدعفونی کنید.

پس از انجام کار و خارج شدن تعمیرکار از منزل پکیج و اطراف آن و همچنین مسیر ورود و خروج او را کاملا ضد عفونی کنید.

دستگاه را با یک دستمال آغشته به محلول ضدعفونی کننده الکلی ضد عفونی کنید و هرگز محلول ضدعفونی کننده را مستقیم به سمت دستگاه اسپری نکنید چون خطرات آتش سوزی و خرابی مدار های الکترونیکی و غیره را بوجود می آورد.

تکنسین ها و نصاب های این مجموعه هر روز از نظر علایم ویروس کرونا کنترل می شوند. و این شرکت ضمانت می‌کند که کلیه تعمیرکاران کلیه نکات بهداشتی را رعایت کرده و در سلامت کامل می‌باشند.

مشاوره

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *