مطالب

دفترچه راهنمای پکیج بیتا

دفترچه-راهنمای-پکیج-بیتا

مدل بیتا جز محبوب ترین و اقتصادی ترین محصولات برند بوتان محسوب می شود. یکی از مهم ترین اقدامات کمپانی بوتان، ارائه دفترچه راهنمای پکیج بیتا و خدمات مشتریان بوتان به مصرف کنندگان آن می باشد. دفترچه راهنمای پکیج بیتا حاوی اطلاعاتی که است که باید با آن ها آشنایی پیدا کنید. اگر به هر نحوی دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل بیتا خود را گم کرده اید، می توانید با مراجعه به این مقاله از سامیار سرویس اطلاعات کامل و جامعی را به دست بیاورید. چون این بار ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوتان مدل بیتا بپردازیم.

 

بررسی کامل دفترچه راهنمای پکیج شوفاژ دیواری بیتا

برای اینکه با طرز کار و نحوه راه اندازی تنظیم پکیج بوتان مدل بیتا آشنا شوید، باید دفترچه راهنمای پکیج دیواری بیتا را به خوبی مطالعه فرمایید. بنابراین بهتر است که قبل از نصب و اعمال دستور به پکیج این اطلاعات را از راهنمای استفاده از پکیج بوتان مدل بیتا به دست بیاورید.

البته در دفترچه پکیج بیتا مواردی مانند نحوه عیب یابی و راهکارهای رفع آن نوشته شده است که به کاربران خود می فهماند که مشکل دستگاه آن ها کجاست و به آموزش تعمیر پکیج دیواری بیتا می پردازد.

 

دفترچه راهنمای پکیج بیتا چه اطلاعاتی به کاربران خود می دهد؟

دفترچه-راهنمای-پکیج-بوتان-مدل-بیتا

دفترچه راهنمای پکیج بیتا حاوی اطلاعاتی مانند: اقدامات لازم برای نصب پکیج،مشخصات فنی، نحوه روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیمات صفحه کنترل پکیج، راهنمای عیب یابی و استفاده از دستگاه و توصیه ای ایمنی و می باشد. مصرف کنندگان پکیج بیتا می توانند با مطالعه و مراجعه به راهنمای استفاده پکیج بوتان مدل بیتا می توانند کلیه این اطلاعات را به دست بیاورند.

راهنمای کد خطاهای پکیج بیتا

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا با روشن شدن چراغ به صورت چشمک زن و ثابت به شما می فهماند که مشکلی در عملکرد یا یکی از قطعات آن رخ داده است. در واقع کدخطاها در پکیج بیتا به شکل چراغ خود را نشان می دهند در ادامه به معرفی ارورهای پکیج بیتا می پردازیم:

  • چراغ سبز

این چراغ به شکل ثابت نشان می دهد کلید حرارتی مبدل فعال شده و ارتباط آن با برد قطع شده است.

  • چراغ سبز و قرمز ثابت

نشان می دهد که در NTC آب مصرفی ایرادی به وجود آمده است.

  • چراغ قرمز 0.5 ثانیه روشن 0.5 ثانیه خاموش

این چراغ قرمز چشمک زدن نشان می دهد که ترموستات حد قطع شده است. همچنین به معنای پارازیت شعله هم می باشد.

  • چراغ قرمز 0.2 ثانیه روشن 0.2 ثانیه خاموش

این کدخطا حاکی از این است در NTC گرمایشی مشکلی پیش آمده است.

  • چراغ سبز 0.5 ثانیه روشن 0.5ثانیه خاموش

چراغ سبز چشمک زن نشان می دهد که پرشر آب قطع شده است. اگر این خطا باعث قفل موقت دستگاه بشود با رفع این خطا پکیج بیتا روشن می شود و دیگر نیاز به ریست دستگاه ندارد.

اما اگر این خطا پکیج را به شکل دائمی قطع کند، برای رفع این مشکل هم باید انتخاب وضعیت دستگاه را در حالت خاموش بگذارید تا سیستم ریست شود و به موقعیت قبلی خود بازگردد.

 

نکات ایمنی راه اندازی و نصب پکیج بیتا

نکات-ایمنی-راه-اندازی-و-نصب-پکیج-بیتا

  • از مسقف بودن محل نصب دستگاه اطمینان حاصل کنید و پوشش محافظ در اطراف آن قرار دهید.
  • از قراردادن مواد اشتعال زا در نزدیکی یا نصب پکیج در بالای اجاق گاز و وسایل گاز سوز خودداری کنید.
  • از نصب دستگاه در حمام اتاق خواب و یا فضاهایی فاقد تهویه مطلوب خودداری کنید.
  • پکیج به شکل استاندارد نصب کنید، کلاهک H در خروجی دودکش نصب کنید و از باز بودن دودکش و اتصالات آن اطمینان حاصل فرمایید.
  • شیرهای آب ورودی و خروجی را عایق کنید
  • از شیلنگ گاز ضد زنگ استفاده کنید.

توصیه های لازم برای نگهداری از پکیج بیتا

  • قبل از تمیز کردن پکیج را از برق بکشید.
  • برای تمیز کردن رویه، صفحه کنترل و قطعات پلاستیکی پکیج از یک دستمال نمدار استفاده کنید.
  • با انجام سرویس پکیج بوتان به صورت دوره ای طول عمر و بازدهی پکیج بیتای خود را افزایش دهید.
  • به دلیل وجود رسوبات در آب شهری و سختی زیاد، هر چند وقت یک بار دستگاه خود را اسید شویی و رسوب زدایی کنید.

به طور مداوم فشار آب مدار گرمایشی را کنترل کرده و اطمینان حاصل نمایید که این فشار در محدوده استاندارد 1 تا 1.5 بار باشد.

  • در صورتی که دمای هوا کمتر از 7 درجه سانتیگراد بود، دستگاه را از برق نکشید و یا شیر گاز را بسته نگه ندارید؛ چون در غیر این صورت، عملکرد ضد یخ پکیج از کار می افتد.
  • اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، پکیج را مطابق دستور العمل داخل دفترچه راهنمای پکیج بوتان بیتا خاموش کنید.
  • از قطع برق یا گاز پکیج در فصل سرما خودداری کنید. در صورت ضرورت خاموش کردن پکیج، بایستی حتما آب خروجی گرمایشی و آب گرم مصرفی را به طور کامل خالی کنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر و عیب یابی تخصصی با مرکز تعمیرات معتبر تماس بگیرید تا دستگاه را به شکل حرفه ای برطرف کند

عیب یابی تخصصی پکیج بوتان بیتا

عیب-یابی-تخصصی-پکیج-بوتان-بیتا

درست است که دفترچه راهنما پکیج بوتان مدل بیتا به شما اطلاعات جامع و کاملی می دهد، اما بهتر است برای تعمیر و عیب یابی پکیج بوتان مدل بیتا خود به یک نمایندگی معتبر تعمیرات نصب و سرویس پکیج دیواری مراجعه کنید.

چون سپردن کار تعمیر پکیج به افراد ناوارد می تواند پیامدهای زیادی به همراه داشته باشد. ممکن است دستگاه شما کلا از کار بیفتد و یا در مواردی خطر برق گرفتگی و احتمال آتش‌سوزی وجود داشته باشد. پس اکیدا توصیه می کنیم که این کار را به یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای بسپارید.

 مشاوره

سخن آخر

در این مقاله به بررسی دفترچه راهنمای پکیج بیتا پرداخته شد، در صورتی که با مطالعه دفترچه راهنمای پکیج بیتا بوتان مشکل دستگاه خود را پیدا کردید، برای هر گونه خدمات اعم سرویس و تعمیر پکیج بیتا و هر گونه ایراد در کارکرد پکیج خود می توانید به شکل آنلاین درخواست خود را در سایت سامیار سرویس ثبت کنید هم چنین می توانید از طریق شماره های درج شده با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *