مطالب

آموزش طرز کار پکیج بوتان مدل پارما

طرز-کار-پکیج-بوتان-مدل-پارما

به هنگام خرید پکیج ما معمولا به سمت محصولاتی جذب می شویم که طرز کار با آنها ساده باشد. این موضوع در واقع به دو دلیل است. دلیل اول شاید این باشد که هزینه های پیرامون کاهش پیدا کند و دلیل دوم نیز راه اندازی سازه و کار با محصول است. پکیج های برند بوتان این زمینه را برای شما مهیا می کنند تا به راحتی بتوانید به کار با آن بپردازید. ما در این مطلب قصد داریم به آموزش و بررسی طرز کار پکیج بوتان مدل پارما پرداخته و نکات مهم در این مورد را به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه سامیار سرویس تا انتهای این مطلب باشید.

 

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما

اولین یا شاید مهم ترین چیزی که باید به هنگام آموزش طرز کار با پکیج بوتان مدل پارما بدانید، این است که چگونه آن را روشن کنید. با دانستن این موضوع در طرز کار پکیج بوتان مدل پارما، می توانید به راحتی خود اقدام به روشن کردن پکیج کرده و صرفه جویی در هزینه ها را با خود به همراه داشته باشید.

  1. ابتدا شیر اصلی گاز را باز کنید تا پکیج بتوانید به کمک آنها به تامین منبع تغذیه خود بپردازد.
  2. مدار گرمایش را از آب پر کنید. در نظر داشته باشید که قبل از انجام این کار ابتدا باید از باز بودن درپوش خروج هوای مربوط به شیر هواگیری مطمئن باشید.
  3. حال می توانید پکیج را روشن کنید.

اگر در این بخش نیاز به آموزش کار با پکیج بوتان مدل پارما به شکل تخصصی دارید، می توانید از نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در سامیار سرویس کمک بگیرید.

 مشاوره

معرفی چهار قسمت مهم در پکیج بوتان مدل پارما

در نحوه کار پکیج شوفاژ دیواری پارما، ابتدا باید با چهار قسمت مهم در این محصول آشنا شوید. در واقع این چهار بخش، پایه و اساس پکیج بوده و آشنا بودن با آنها به نوعی آشنا بودن با تمامی بخش های پکیج است.

 

1. صفحه نمایش وضعیت عملکرد

این بخش نیز به طور کلی طریقه کار پکیج بوتان مدل پارما به شما عزیزان نشان می دهد. در تصویر زیر، تمام چیزی که باید از این صفحه نمایشگر دیجیتال بدانید را برای شما ارائه داده ایم.

صفحه-نمایش-وضعیت-عملکرد پکیج پارما

2. نمایشگر فشار آب مدار گرمایش

این بخش در تمامی پکیج های موجود در جهان وجود دارد. بعضی از برندها از نمایشگر دیجیتال استفاده کرده و برخی دیگر از نمایشگرهای آنالوگی بهره می برند. به هنگام یادگیری طرز کار پکیج بوتان مدل پارما، باید به این بخش توجه بسیاری داشت، زیرا فشار بار به نوعی تاثیر مستقیم روی عملکرد پکیج دارد.

این فشار باید همواره بین عدد 1 تا 1.5 باشد. اگر فشار عدد کمتر از 1 را نشان دهد، به این معناست که می بایست با استفاده از شیرپرکن که در کف پکیج قرار دارد، مجددا آن را به فشار 1 تا 1.5 برسانید.

 

3. ولوم تنظیم  گرمایش شوفاژ

دیگر بخشی که باید به هنگام روش کار با پکیج شوفاژ دیواری پارما به آن توجه داشت، ولوم تنظیم گرمایش شوفاژ است. این ولوم دارای 3 بخش می‌ باشد.

بخش اول زمانی است که روی علامت شیر آب قرار می گیرد که نشان دهنده وضعیت تابستانه است.

بخش دوم، زمانی است که ولوم روی علامت پاور قرار گرفته که نشان دهنده راه اندازی مجدد پکیج بوده و بخش سوم برای زمانی است که ولوم روی علامت رادیاتور می باشد که یعنی پکیج برای حالت زمستانه آماده است.

 

4. ولوم تنظیم دمای آب مصرفی

اگر می خواهید به خوبی به طرز کار پکیج بوتان مدل پارما بپردازید، می بایست با ولوم تنظیم دمای آب مصرفی آشنا باشید. نحوه کار رادیاتور پکیج بوتان مدل پارما به نوعی با این ولوم تنظیم می شود. با چرخاندن این ولوم در جهت عقربه های ساعت، دمای آب بیشتر شده و در جهت عکس آن، دمای آب کم می شود.

 

آشنایی با چراغ های موجود در صفحه نمایش پکیج پارما

چراغ-های-صفحه-نمایش-پکیج-پارما

از آنجایی که این پکیج به عنوان یک محصول همه‌کاره که با جدیدترین متد تکنولوژی ساخته شده است معرفی می شود، تولیدی بوتان چراغ هایی را روی آن نصب نموده تا طرز کار پکیج بوتان مدل پارما برای شما عزیزان بسیار ساده‌تر باشد. در این بخش به معرفی آنها می پردازیم.

  • رنگ سبز روشن ثابت: در آموزش نحوه کار پکیج بوتان مدل پارما، این رنگ به عنوان منظم کار کردن پکیج معرفی می شود.
  • رنگ سبز چشمک زن: بخش دیگر از آموزش طرز کار پکیج پارما به چراغ سبز چشک زن اختصاص داده می شود. این چراغ به این معناست که دستگاه در حال آماده شدن برای کار است و مشعل خاموش می باشد.
  • رنگ قرمز ثابت: نحوه کار پکیج دیواری پارما به هنگام روشن شدن چراغ قرمز، کمی پیچیده می شود. زمانی که مشکلی در پکیج وجود داشته باشد مانند مشکلات افت فشاری یا مشکلات ایمنی دودکش، این چراغ روشن می شود.
  • چراغ قرمز چشمک زن: این چراغ فعال شدن کلید حرارتی محدود کننده را نشان می دهد.
  • چراغ رنگ زرد: این چراغ نشان می دهد که دستگاه روشن است، اما آب به شکل منظم کنترل نمی شود؛ زیرا مشکلی در سنسور آب گرم وجود دارد. که با سرویس پکیج دیواری به صورت دوره ای می توانید این مشکل را برطرف کنید.

مشاوره

سخن پایانی

در این مطلب ما سعی بر این داشتیم تا به هر آنچه که باید در رابطه با طرز کار پکیج بوتان مدل پارما بدانید، بپردازیم. با توجه به نکات قید شده می توانید طرز کار پکیج دیوار بوتان مدل پارما به خوبی آموزش دیده و تمامی عملیات مربوط به روشن یا خاموش شدن پکیج را به تنهایی انجام دهید. در صورت بروز هر گونه سؤال یا تعمیر پکیج در تهران، می توانید آن را با کارشناسان سامیار سرویس در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *