مطالب

آموزش نحوه تعمیر پکیج

آموزش-تعمیر-پکیج

پکیج جز پر مصرف ترین و محبوب ترین وسایل گرمایشی است. مانند هر وسیله پرکاربرد دیگر پکیج های دیواری هم مستعد خرابی و اختلال در کارکرد هستند. در صورتی که با مشکلات پکیج خود مواجه شدید، بایستی نحوه انجام تعمیرات پکیج دیواری را بدانید. ممکن است ایراد پکیج شما جزئی باشد و خودتان بتوانید با آموزش تعمیر پکیج آن را برطرف کنید. برای همین در این مقاله از سامیار سرویس قصد داریم به صفر تا صد تعمیر پکیج دیواری بپردازیم تا شما برای مشکلات ابتدایی و پیش پا افتاده پکیج خود هزینه نکنید.

نحوه چک کردن عملکرد پکیج

فهرست محتوا

برای آموزش تعمیرات پکیج دیواری بایستی ابتدا با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. پکیج با آب برق گاز و اکسیژن کار می کند. اختلال در هر کدام از این موارد باعث عدم کارکرد صحیح می شود. اگر با اختلال در کارکرد پکیج روبرو شدید کارهای زیر را انجام دهید:

  • ابتدا بایستی برق پکیج را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق وصل باشد.سپس جریان گاز ورودی را چک کنید. برای چک کردن فشار هم بایستی آب داخل دستگاه را کنترل نمایید.
  • در اکثر پکیج دیواری عقربه ای وجود دارد که میزان فشار دستگاه را نشان می دهد. به طور استاندارد بایستی این عقربه بین عدد 1 و 2 یا 1.5 بار قرار گرفته باشد. چنانچه کمتر از این میزان بود، پکیج با مشکل روبرو می شود.
  • اگر با افت فشار دستگاه مواجه شدید بایستی نحوه صحیح تعمیر پکیج دیواری و کدخطا را بدانید تا بتوانید آن را برطرف کنید. پس ابتدا شیر پرکن دستگاه که اغلب مشکی یا آبی رنگ و زیر دستگاه  است را باز کنید. در این حالت آب داخل سیستم مدار پکیج شارژ می شود. بعد از رسیدن عقربه میزان استاندارد 1.5 بار شیر را ببندید.
  • قدم بعدی کنترل اکسیژن پکیج است. همان طور که می دانید، برای عمل فرایند احتراق پکیج به اکسیژن نیاز است. اگر شرایط نصب دستگاه به خوبی و به شکل استاندارد نباشد، نمی تواند اکسیژن دستگاه را تامین کند. در این صورت ارورهای روی دستگاه را مشاهده می کنید.

روش درست تعمیر پکیج دیواری

مبدل-اصلی-پکیج-قطعه-ای-در-پکیج-دیواری

به طور کلی دو نوع ایراد در سیستم پکیج دیواری وجود دارد:

  • ایرادی که توسط برد دستگاه شناسایی می شود و به شکل کدخطا به مصرف کنندگان اعلام می شود که در پکیج آنالوگ با روشن شدن چراغ مشخص و در پکیج های دیجیتال به شکل عدد روی مانیتور نشان داده می شود.
  • ایراد بعدی این است که سیستم هیچ گونه کدخطایی را فعال نمی کند و فقط در کارکرد سیستم اختلال به وجود می آورد. در ادامه به برخی از این موارد و رایج ترین مشکلات پکیج و راه حل آن ها اشاره می کنیم که خودتان می توانید با چند اقدام ساده آن را برطرف کنید.

ممکن است یک ایراد ساده و جزئی باعث فعال شدن ارور شده باشد و خودتان بتوانید آن را برطرف کنید. البته در بیشتر از مواقع مشکل پکیج اساسی است و بایستی نحوه انجام تعمیرات پکیج دیواری به شکل تخصصی را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. همچنین برد حساس ترین قطعه پکیج است که شامل اجزایی مانند رگولاتور خازن مقاومت آی سی و رله می شود. برد پکیج وظیفه دارد که ارتباط بین تمام قسمت های دستگاه را کنترل کند و فرمان های لازم را به قطعات وابسته بدهد. بهتر است برای تعمیر برد پکیج از یک تعمیرکار حرفه ای بهره مند شوید.

مشکل خاموش شدن پکیج

اصلی ترین ایراد متداول پکیج های دیواری این است که به طور ناگهانی خاموش شده و روشن نمی شوند. برای نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور دیواری کافی است اقدامات زیر را انجام دهید:

  • فشار بار پکیج را چک کنید. اگر عقربه بار سیستم کمتر از عدد یک بود، شیر پرکن زیر را دستگاه را باز کنید تا عقربه بار روی 1.5 تا 2 برسد و سپس آن را ببندید
  • گاز ورودی دستگاه را چک کنیدو از بازبودن شیر ورودی گاز و کلیه شیرهای زیر پکیج مطمئن شوید. به این شکل که دسته شیر بایستی در امتداد شیر قرار داشته باشد
  • پریز برق ورودی را با فازمتر چک کنید برق داشته باشد
  • در زمستان شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها را چک کنید
  • اگر پکیج در بالکن نصب می‌باشد یک بار دودکش را از روی پکیج بردارید و ریست کنید. هم چنین دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید
  • اگر با باز کردن شیر پرکن، عقربه فشار بار سیستم هیچ تغییری نکرد، حتما نافی پرکن دچار رسوب شده است. ابتدا شیر ورودی آب سرد را ببندید. سپس با استفاده از یک آچار تخت شماره 13 یا 14 شیر پر کن را باز کنید و با یک سیم مفتول سوراخ نافی شیر پرکن را تمیز کرده و شیرپرکن را ببندید.
  • اگر بعد از انجام تا این موارد مشکل پکیج تان حل نشد و حتی با نشتی زیادی از پکیج مواجه شدید بهتر است سریعا پکیج را از برق بکشید و از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

گرما نداشتن رادیاتورها

جهت نحوه صحیح سرویس پکیج دیواری به طرز حرفه ای بایستی رادیاتورها را هواگیری کرده و فشار بار پکیج را چک کنید. برای هواگیری رادیاتورها کافی است شیر هواگیری را در پایین رادیاتور را بچرخانید تا آب به همراه هوا از داخل رادیاتورها به بیرون ریخته شود. اگر هم با افت فشار مواجه شدید شیر پرکن را باز کنید تا میزان فشار پکیج به مقدار استاندارد برسد سپس شیر پرکن را ببندید.

گرم نشدن رادیاتورها با وجود روشن بودن شعله

این مشکل دلیل های احتمالی ساده دارد که می توانید با یک سری اقدامات خودتان آن را برطرف کنید

  • مسیر رفت و برگشت رادیاتورها بسته است

راه حل : رفت و برگشت رادیاتورها را باز کنید

  • در درون سیستم هوا وجود دارد

راه حل : طبق توضیحات بالا کلیه رادیاتورها را هواگیری کنید.

  • پمپ گردش مناسبی ندارد

راه حل : چرخش پمپ و پروانه پمپ را چک کنید و با دست آن را بچرخانید

  • فشار بار سیستم کم است

راه حل : شیر پرکن را باز کنید تا فشار بار سیستم بالا برود

  • شیلنگ های رفت و برگشت برعکس بسته شده است

راه حل : شلنگ های زیر پکیج را جابه جا کنید.

سر و صدای زیاد پکیج

پرشرسوئیچ-قطعه-ای-در-پکیج

مهم ترین نکته برای پیدا کردن صدای زیاد سیستم و تعمیر این است با دقت گوش کنید تا منبع صدا را پیدا کنید. این صداها می توانند چند علت ساده داشته باشند:

  • کثیف شدن و خاک گرفتن پروانه فن

این مشکل به دلیل عدم تراز پروانه و گیر کردن آن به بدنه فن به وجود می اید. برای رفع این مشکل  فن را از روی پکیج باز کنید و پروانه آن را زیر آب شستشو دهیم.

  • رسوب گرفتن داخل مبدل پکیج

برای رفع این مشکل باید پکیج و مبدل آن را به خوبی رسوب زدایی و تمیز کنید تا رسوبات از داخل آن کنده شوند.

 البته توصیه می کنیم که این کار را به همکاران ما در سامیار سرویس بسپارید چون این کار خیلی حساس است و یک اقدام غلط، باعث حرکت رسوبات به قسمت های دیگر پکیج می شود و سیستم را کلا از کار می اندازد.

  • نکته

اصلی ترین توصیه ما به شما این است که از دستکاری قسمت های خطرناک پکیج که با گاز و برق و دود سرو کار دارند، بپرهیزید. همواره سعی کنید با تحقیق یک شرکت حرفه ای برای روش درست تعمیرات پکیج دیواری خود انتخاب کنید و از این به بعد فقط با اون کار کنید.

  • خرابی روتور پمپ

اگر روتور پمپ به دلایل مختلفی خراب شده و هنگام چرخش صدای زیادی تولید می کند . اگر صدا از روتور پمپ است باید سریعتر برای تعمیر پکیج شبانه روزی اقدام کنید. چون می تواند منجر سوختن پمپ و صدمه به دستگاه به دلیل عدم چرخش آب داخل سیستم و افزایش بیش از حد دمای پکیج شود.

 مشاوره

سخن آخر

در این مقاله به آموزش تعمیر پکیج پرداخته شد. به طوری که مصرف کنندگان بتوانند بدون کمک گرفتن از یک تعمیرکار ایراد پکیج خود را برطرف کنند. اما باید این نکته را بدانید که پکیج دستگاه حساس و پرخطری است که یک اشتباه می تواند یک خرابی کوچک را به یک ایراد بزرگ اساسی تبدیل کند. شما مشتریان عزیز می توانید برای انجام خدمات تعمیرات صحیح پکیج دیواری و تعمیر آبگرمکن در تهران در سایت سامیار سرویس و بدون اتلاف وقت سفارش خود را به ثبت برسانید.

سوالات کاربران در خصوص آموزش تعمیر پکیج

نحوه ارتباط با سامیار سرویس برای تعمیر پکیج دیواری چگونه است؟

شما می توانید وارد سایت ما شوید و سفارش خدمات خود را ثبت کنید یا مستقیما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

اگر از نحوه کار تکنسین های شما راضی نباشیم چه کار کنیم؟

در صورت بروز مشکل یا نارضایتی در امر خدمات همکاران ماست کافی است شکایت خود را با ما مطرح کنید

مدت زمان اعزام نیروهای کارشناس چقدر است؟

بعد از ثبت درخواست شما همکاران ما در اولین فرصت ممکن به محل مورد نظرتان اعزام می شوند

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

مرکز مجاز تعمیر پکیج دیواری سامیار سرویس

سرویس و تعمیر پکیج یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر خانواده خصوصاً در فصل سرما است. چرا‌که پکیج‌های گرمایشی به یک عضو پرکاربرد برای هر خانه‌ای تبدیل شده‌اند. برای نگه‌داری پکیج، همواره باید نکات مربوط به عیب یابی و تعمیرات پکیج را بدانید و به آن توجه کنید. به طور مثال اگر هواگیری پکیج را به موقع انجام دهید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های حاکی از تعمیر پکیج نیست. آگاهی به این نکات، باعث طول عمر و سلامت پکیج شما خواهد. اما پیش از آن که به بحث عیب یابی و تعمیر پکیج برسیم، نیاز است تا با پکیج و انواع آن آشنا شوید.

 

پکیج-چیست

شاید بتوان در یک جمله ساده این طور بیان کرد که پکیج دستگاهی است که جایگزین موتورخانه شده و آب گرم مصرفی و آب گرم رادیاتور را تامین می‌کند.

در واقع پکیج به نوعی تمامی قطعات و لوازم استفاده شده در موتورخانه‌ها را به صورت فشرده در خود جای داده و از آن‌جایی که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند، جایگزین کاملا مناسبی برای موتورخانه به شمار می‌رود. تعمیرات پکیج با توجه به مشکلی که پکیج داشته باشد، به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود.

ویژگی‌های برتر سامیار سرویس برای ارائه خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی در تهران، سرعت در ارائه خدمات به دلیل وجود تکنسین‌های زیادی که در سراسر شهر دارند، تکنسین‌های سامیار سرویس در نزدیکی شما هستد و می‌توانند خدمات را در همان روز به شما ارائه کنند.

مشاوره

تعمیرات پکیج شامل چه مواردی است؟

1-  تعویض مشعل پکیج

  • تعویض شیر سه راهی
  • رفع مشکل گرم و سرد شدن آب پکیج
  • تعویض پرشر سوئیچ
  • رفع ارور پکیج
  • عیب یابی پکیج
  • تعویض شیر پرکن
  • تست پمپ

2- تعویض برد و فیوز برد

3- تعویض پرشر سوئیچ هوا

  • تعویض فلوسوئیچ
  • تعویض فن پکیج
  • تعویض کوبل

رسوب زدایی با پمپ اسیدشویی 

در واقع رسوب زدایی کردن پکیج به دوصورت انجام می شود. در روش اول کارهای رسوب زدایی توسط فرد انجام می شود اما در روش دوم اسید شویی به صورت مکانیکی و تحت نظارت سرویسکارانجام می شود.

در روش اول باید ابتدا پکیج را خاموش کنید و در گام بعدی آب را به وسیله شیرهای روی پکیج تخلیه سپس تعمیرکار اسید را در دستگاه می ریزد. اگر که رسوبات زیاد و کهنه باشند نیاز به چکش کاری برای کندن رسوبات است. جرم گیری با استفاده از پمپ اسیدشویی انجام می شود. ابتدا پمپ اسید شویی را داخل ظرف اسید می گذارد و بعد با پمپاژ اسید وارد پکیج می شود و رسوب ها را از بین می برد. در انتها آب را به داخل لوله ها پمپاژ می کنند که اسیدی داخل پکیج باقی نماند. رسوب زدایی پکیج خود را سرویسکاران سامیار سرویس بسپارید. سامیار در تعمیر پکیج در تهران متخصص است و آماده خدمت رسانی است.

 

نحوه درخواست تعمیرکار از سامیار سرویس

 مرحله اول

جهت درخواست سرویسکار برای انجام نصب، سرویس یا تعمیر پکیج در تهران می‌توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با شماره تلفن های 02177185663 02177272949 02177204891 تماس بگیرید.

مرحله دوم

کارشناسان سامیار سرویس با آگاهی از نوع پکیج، مشکل پکیج و موقعیت، درخواست شما را به بهترین تکنسین‌ها ارجاع می‌دهند.

مرحله سوم

تکنسین ما با شما تماس خواهد گرفت تا در زمانی که مد نظر شماست به محل مراجعه کند. تعمیر پکیج در تهران با سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مرحله چهارم

در پایان کار زمانی که کار کاملا انجام شد و گارانتی کتبی را دریافت کردید می‌توانید هزینه تعمیرات را بنا بر نرخ اتحادیه به تعمیرکار پرداخت کنید.

نمونه برندهای که در سامیار سرویس تعمیر می شود

  • تعمیر پکیج بوتان در مدل های مختلف
  • انواع پکیج های ایران رادیاتور
  •  پکیج ایساتیس
  • پکیج تاچی
  • انواع پکیج های آریستون
  • پکیج های فرولی
  •  انواع پکیج های ایمرگاس

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی

تعمیر-پکیج-تاچی

پکیج تاچی یکی از بهترین پکیج های پرکاربرد و موجود در بازار است. بهتر است برای افزایش طول عمر و بازدهی پکیج به صورت دوره ای مثلا سالیانه یا شش ماه یکبار سرویس دستگاه را انجام شود. حتی ممکن است پکیج تاچی مثل هر وسیله دیگری بعد از مدتی استفاده خراب شود که در این‌صورت نیاز به تعمیر پکیج خواهد داشت.

پکیج تاچی در سه مدل A، B، C و D تولید می شود. عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی ، باتوجه به کد خطای موجود صورت می‌گیرد و در صورت بی توجهی به خطای نمایان شده و عدم تعمیر پکیج، احتمال از کار افتادن به مرور پکیج به‌صورت کاملا وجود دارد.

 هرکدام از خطاها، نشان‌دهنده اختلالی در روند فعالیت پکیج هستند که نیاز است شناسایی و بررسی شوند تا علت خرابي پكيج مشخص شود.

برخی از انواع خطاها را هر شخص به تنهایی و با داشتن مهارتی اندک می‌تواند رفع کند، اما در بسیاری از موارد، جهت سرویس یا تعمیر پکیج نیاز به نیروی متخصص است. زیرا بسیاری از لوازم تعمیر پکیج تخصصی هستند و تعویض آن با هر وسیله ای در بازار فکر خوبی نیست.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس پکیج یا تعمیر پکیج تاچی و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج تاچی در محل 

تخمین هزینه سرویس و تعمیر پکیج نیازمند مشاوره تلفنی و یا حضور تعمیرکار تخصصی پکیج در محل شماست. این امکان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که نیروی متخصص در محل مورد نظر حاضر شده و بررسی های لازم را جهت عیب یابی پکیج انجام دهند. هزینه سرویس یا تعمیر کاملا وابسته به مشکل به وجود آمده در پکیج است و مبلغ ثابت و مشخصی ندارد.

نصب ، سرویس و تعمیر پکیج فرولی  

پکیج فرولی یکی از برندهای خارجی معروف و خوش نام پکیج هاست که از  نظر عملکرد از کیفیت بالایی برخوردار است. اما سرویس پکیج فرولی به دلیل حساسیت بالا و ساختار پیچیده آن باید توسط تعمیرکار و سرویسکار متخصص و باتجربه صورت گیرد. 

بهتر است بدانید عیب یابی و تعمیر پکیج فرولی توسط هریک از کدهای خطایی که پکیج نشان می‌دهد صورت می‌گیرد. بنابراین پیش از تعمیر پکیج خود، نیاز به کسب آگاهی نسبت به مشکلات و ایرادات آن دارید.

برای عیب یابی پکیج فرولی نیاز به شناخت کدهای خطای آن است، پس از آن که شناخت کافی نسبت به نوع و دلیل خطاها ایجاد شد، حال نیاز است تا منبع بروز این خطاها شناسایی شود و بر طبق آن مشکلات پکیج برطرف شود. بنابراین آگاهی و هشیاری نسبت به خطاهایی که در صفحه نمایشگر این پکیج بروز پیدا می کند، مسئله بسیار مهمی است که باید کاملا به آن توجه داشت.

هزینه تعمیر پکیج فرولی در محل  

هزینه تعمیر پکیج فرولی شامل یک هزینه ثابت و مشخصی نیست که بتوان برای تمامی انواع مشکلات پکیج تعیین کرد، بلکه هر پکیج وابسته به نوع و میزان مشکل، هزینه به خصوصی را جهت تعمیر شامل می شود. اما به طور کلی می توان گفت که هزینه تعمیر پکیج شامل هزینه های بالایی نیست و با صرف هزینه ای کاملا مقرون به صرفه می توان کار تعمیر را به اتمام رساند.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج فرولی و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663

نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین پکیج هایی است که می‌تواند نیاز شما را برای داشتن سیستم گرمایشی مناسب تامین کند. اما مانند دیگر وسیله‌ها نیاز به تعمیر پکیج و سرویس آن دارد. عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس نیز با خطاهایی که در صفحه نمایشگر خود به نمایش می‌ گذارد انجام می‌گیرد. اگر نسبت به این خطاها آشنایی کافی داشته باشید، به راحتی قادر به تشخیص مشکل پکیج بوده و می توانید نسبت به تعمیر پکیج اقدام کنید.

هریک از خطاهایی که قسمت نمایشگر پکیچ نمایان می شود، نشان دهنده وجود اختلال و خرابی در بخشی از دستگاه است که نیازمند این مسئله است تا خطاها به صورت دقیق و کامل شناسایی شده و سپس بر اساس آن عیب یابی و تعمیر پکیج صورت بگیرد.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج ایساتیس و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید. تعمیر پکیج در تهران با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

هزینه تعمیر پکیج ایساتیس در محل

هزینه تعمیر پکیج ایساتیس کاملا به نوع مشکل پکیج بستگی دارد، هر پکیجی در هر مدل و با هر مشکلی، نیاز به صرف هزینه ای کاملا متمایز دارد. در صورت نیاز به تعمیر، می توانید با کارشناسان متخصص ما در سامیار سرویس تماس گرفته و از آن ها بخواهید تا کار تعمیر پکیج را در محل شما به عهده بگیرند.

نصب، سرویس و تعمیر پکیج اریستون

اریستون یک پکیج خارجی با طراحی منحصر به فرد است و در ساختمان آن از قطعات باکیفیت بالا استفاده شده است. در سامیار سرویس، تعمیر و سرویس پکیج اریستون نیز تحت نظر تعمیرکاران متخصص پکیج انجام می‌گیرد.

مدل های مختلف پکیج اریستون هنگامی که دچار مشکل می شوند، خطاهای مختلفی را نشان می دهند. هر کدام از این خطاها معنای خاصی را در بر‌دارند و نشان دهنده وجود اختلال و مشکلی در سیستم پکیج هستند. بنابراین جهت عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس ، باید این خطاها را بشناسید و نسبت به تعمیر پکیج اقدام کنید.

جهت عیب یابی و تعمیر پکیج آریستون، پس از آن که نوع خطای رخ داده شناسایی شد، در ابتدا باید منشا خطا پیدا شود و پس از شناسایی علت، در جهت رفع و تعمیر پکیج اقدام شود. بنابراین بسیار مهم است که خطاهای پکیج خود را بشناسید و در صورت نمایش هر یک از خطاها بدانید که مشکل از کجاست و در جهت تعمیر آن اقدام کنید.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج آریستون و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج اریستون در محل  

هزینه هایی که در جهت تعمیر این پکیج صرف می شود شامل هزینه های بالایی نیست و با تامین هزینه ای کاملا معقول و مقرون به صرفه می توان علت خرابی پکیج را شناخت و آن را برطرف کرد. از طرفی این امکان وجود دارد که در صورت خرابی پکیج، اقدامات مربوط به تعمیر پکیج در محل صورت گیرد.

مشاوره

خطاهایی که در صفحه نمایشگر پکیج ایمرگاس نمایش داده می شود، هریک مفهوم خاصی را بیان می کند که نشان از وجود اختلال و مشکل در سیستم پکیج است. بنابراین جهت هر چه آسان تر پیش بردن عملیات تعمیر پکیج، باید این خطاها را به خوبی بشناسید و در سریع ترین زمان ممکن، نسبت به برطرف کردن آن مشکل در سیستم پکیج خود اقدام کنید.

خطاهای زیاد و متنوعی برای پکیج ایمرگاس وجود دارد که هریک مفهوم خاصی را منتقل می کنند. در برخی شرایط صاحب پکیج با کمی کسب اطلاعات و تجربه قادر به برطرف کردن مشکل پکیج خواهد بود اما در بسیاری از موارد هم نیاز به بازدید توسط متخصص است. بنابراین در صورت مشاهده مشکل جدی در پکیج خود، در اسرع وقت نسبت درخواست متخصص حرفه ای و کاربلد در این زمینه اقدام کنید.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج ایمرگاس و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج ایمرگاس در محل

در صورت خرابی پکیج می توانید با کارشناسان متخصص تعمیر پکیج تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با دریافت هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه در محل شما حاضر شده و نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام نمایند. هزینه هایی که جهت تعمیر این پکیج صرف می شوند خوشبختانه عموما شامل هزینه های بالایی نیستند.

نصب، سرویس و تعمیر پکیج شاپه

سرویس-و-تعمیر-پکیج-شاپه-

عیب یابی و تعمیر پکیج شاپه نیز در تعمیرگاه تخصصی سامیار سرویس در حال انجام است. اما پیش از تماس با ما بهتر است با ایراد موجود را با کمک کد خطایی نمایان شده روی دستگاه عیب‌یابی کرده و اطلاعات کامل‌تری به متخصصان ما دهید.

کدهای خطایی که در صفحه نمایشگر این پکیج پدیدار می شود، درست همانند سایر پکیج ها، نشان از وجود نقص و مشکل در هر قسمت از پکیج است. برای آن که مشکلات بروز پیدا کرده در سیستم پکیج را برطرف کنید، نیاز است تا نسبت به کدهای خطایی که در صفحه نمایشگر پکیج بروز پیدا می کند آگاه باشید و به سرعت نسبت به تعمیر و یا سرویس اقدام نمایید.

پس از شناسایی مفهوم هریک از این خطاها نوبت به بررسی پکیج شاپه و شناسایی ریشه مشکل و پس از آن هم اقدام به تعمیر پکیج می رسد. بهتر است جهت برطرف کردن مشکلات پکیج از نیروی متخصص و ماهر در این زمینه کمک گرفته شود تا اطمینان خاطر جهت تعمیر صحیح و دقیق فراهم شود.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج شاپه و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج شاپه در محل 

هزینه تعمیر این پکیج کاملا به نوع مشکل به وجود آمده بستگی دارد و نسبت به نوع مشکلات و نیازها، هزینه ها کاملا متفاوت خواهند بود. اما این مسئله را در نظر بگیرید که هزینه های تعمیر پکیج شاپه، شامل هزینه های بالایی نبوده و کاملا مناسب است بنابراین با صرف هزینه ای اندک و کاملا مقرون به صرفه، می توانید نسبت به تعمیر پکیج خود اقدام کنید.

نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران پکیج متخصص سامیار  در سراسر تهران در محل مورد نظر شما انجام می شود و در صورت نیاز به قطعه ای برای تعمیر یا تعویض از همان قطعات فابریک ایران رادیاتور استفاده می شود.تعمیر پکیج در تهران به صورت تخصصی توسط تعمیرکاران سامیار سرویس انجام خواهد شد.

پکیج ایران رادیاتور که یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین پکیج های موجود در بازار است، هنگامی که دچار مشکلی می شود، در صفحه نمایشگر خود خطاهایی را با کدهای مخصوص نشان می دهد. برای آن که نسبت به تعمیر پکیج بهترین اقدام را انجام دهید، نیاز است تا نسبت به مفهوم هریک از این کدها آگاهی کامل داشته باشید، ریشه مشکلات به وجود آمده را پیدا کنید و سپس از نیروی متخصص تعمیر پکیج کمک بخواهید.

جهت برطرف کردن هرچه آسان تر مشکلات پکیج ایران رادیاتور خود، نیاز است تا پس از کسب آگاهی از علل بروز کدهای خطا و همچنین مشکلات رخ داده، نسبت به تعمیر پکیج خود در سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایید.

جهت بررسی و تخمین هزینه سرویس یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور و دریافت مشاوره رایگان، با تعمیرکاران متخصص سامیار سرویس از طریق کلیک بر روی شماره‌های 02177272942 و 02177185663 تماس بگیرید.

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

ویژگی‌های سامیار سرویس

هزینه‌های منصفانه

هزینه‌های دریافت شده از شما تحت نظارت سامیار سرویس است که کاملاً منصفانه هستند. قیمت کار، پیش از انجام آن به شما اعلام می‌شود و در پایان کار از شما دریافت خواهد شد. 

تعمیر قطعات اولویت ماست

تکنسین‌های سامیار سرویس سعی دارند که قطعات را تعمیر کنند و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشت اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می‌کنند. 

انواع پکیج دیواری

پکیج‌های شوفاژ دیواری از نظر سوخت به چهار دسته تک مبدله، دو مبدله، نیمه کندانس و تمام کندانس (چگالشی) تقسیم‌بندی می‌شوند.

پکیج تک مبدله

این نوع پکیج اولین نسل پکیج شوفاژ دیواری محسوب می‌شود. در این نوع پکیج، آب گرم مورد نیاز مصرفی و رادیاتور توسط یک مبدل از جنس مس تامین می‌شود. تعمیر پکیج نوع تک مبدله به آسانی قابل انجام است.

پکیج دو مبدله

در طراحی این نوع پکیج از دو مبدل، یکی برای گرم کردن آب مصرفی و دیگری جهت گرم کردن رادیاتور استفاده می‌شود. معمولا مبدل اصلی از جنس مس و مبدل دوم از جنس استیل ضد زنگ تولید می‌شود.

پکیج نیمه کندانس

این پکیج دارای سه مبدل است. مبدل سوم در بالای دستگاه و مسیر خروج دود ناشی از احتراق تعبیه می‌شود. تعمیر پکیج نیمه کندانس در تمامی مراکز معتبر تعمیرات پکیج قابل انجام است.

پکیج تمام کندانس

این پکیج از یک ویژگی بسیار مهم برخوردار است و آن هم نسبت اختلاط هوا و گاز در سیستم است که توسط برد اصلی پکیج کنترل شده و وابسته به نیاز برای دست‌یابی به توان‌های مختلف، نسبت این دو میزان را تغییر می‌دهد.

کاربرد کد خطا و یا ارور در تعمیر پکیج ؟

به علائمی که برد الکترونیکی برای عیب یابی دستگاه به ما نشان می دهد کد خطای پکیج می گوییم. اگر بخواهیم عامیانه تر بگوییم: برد الکترونیک مغز دستگاه است و روی عملکرد تمام قطعات نظارت دارد و این نظارت به وسیله سنسورهایی که در پکیج وجود دارد انجام می‌شود.

قیمت تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟

یکی از مواردی که برای همه مهم می باشد هزینه تعمیر پکیج دیواری است که ما در اینجا یک مرکز تخصصی تعمیر پکیج با قیمت های مناسب و تعمیرکار های متخصص به شما معرفی می کنیم.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد هزینه تعمیرات پکیج بر چه اساس تعیین می‌شود؟ باید گفت هزینه تعمیر پکیج دیواری متغییر است. از آنجایی که در بعضی از مواقع بعد از عیب یابی دستگاه نیاز به تعویض قطعه پیدا می کند یا برعکس گاهی مواقع پکیج شما مشکل خاصی ندارد و فقط شما با یک اشتباه کوچک موفق به روشن کردن نشدید، به همین خاطر نمی توان قیمت مشخصی برای تعمیر پکیج خدمت شما ارائه دهیم.

سوالات متداول سرویس و تعمیر پکیج

علت گرم نکردن رادیاتور و شوفاژ در صورت کار کردن پکیج چیست؟

اگر که پکیج شما دچار چنین مشکلی شده است برای تعمیر پکیج دیواری خود باید چند قطعه را چک کنید.

اول اینکه امکان دارد شیر سه طرفه پکیج شما خراب شده باشد که در این حالت باید اقدام به تعویض کنید.

دوم باید بررسی کنید که ورودی شوفاژ ها رسوب نگرفته باشد.

سوم باید چک کنید ترموستات پکیج شما خراب نشده باشد.

علت سر و صدای پکیج دیواری چیست؟

هنگامی که پکیج دیواری شما سرو صدا ایجاد کند حتما باید برای  تعمیر پکیج دیواری اقدام نمایید. دراین حالت احتمال دارد پکیج شما هوا گرفته باشد و برای تعمیر پکیج باید هواگیری انجام شود.

چرا پکیج دیواری روشن نمی‌شود و یا اینکه به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

هنگامی که مطمئن شدید که پکیج روشن نمی شود اولین چیزی که باید بررسی کنید جرقه پکیج است. در بعضی مواقع بین جرقه و شعله فاصله ایجاد شده یا جرقه سوخته است و کار نمی کند و برای هر دو حالت هم باید اقدام به تعویض قطعه نمایید و از آنجایی که تعمیر پکیج کار راحتی نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک شرکت تاسیساتی ماهر کمک بگیرید.

چرا پکیج دیواری بیش از حد مجاز داغ می‌کند؟

در بعضی از مواقع دمای پکیج بیشتر از حد مجاز بالا می رود د راین صورت برای عیب یابی باید ترموستات پکیج را بررسی کنید در صورت خراب بودن ترموستات باید قطعه را تعویض نمایید.

علت اختلال در عملکرد پکیج چیست؟

در بعضی از مواقع شما تمامی قطعات را بررسی می کنید و هیچ علتی برای عملکرد نامناسب پکیج خود پیدا نمی کنید در این صورت باید برد پکیج خود را بررسی نمایید.

در این قسمت ما شما را با اکثر مشکلات رایج پکیج دیواری آشنا کردیم اما توصیه ای برای شما داریم که در صورتی که در زمینه تعمیر پکیج دیواری تجربه ای ندارید از یک تعمیرکار برای تعمیر پکیج خود کمک بگیرید. مجموعه سامیار سرویس خدمات تعمیر پکیج در تهران را با تکنسین های متخصص و حرفه ای به شما دوستان عزیز ارائه می دهد.

سرویس و تعمیر پکیج چه زمانی باید انجام گیرد؟

اگر سرویس و تعمیر پکیج در زمان مقرر و به صورت منظم انجام شود، قطعا تا میزان چشمگیری بر طول عمر و دوام پکیج افزوده خواهد شد. گفته می شود به صورت تقریبی، برای پکیچ هایی که کمتر از پنج سال از طول عمر آن ها می گذرد، هر ۶ ماه یک بار، پکیج هایی که بین ۵ تا ۱۰ ماه از طول عمر آن ها می گذرد هر ۴ سال یک بار و پکیج هایی که بیش از ۱۰ سال از طول عمر آن ها می گذرد، هر ۳ ماه یک بار نیاز به سرویس وجود دارد. بنابراین با انجام به موقع سرویس دستگاه، ضامن سلامتی و طول عمر پکیج خود باشید.

هزینه کارشناسی و عیب یابی پکیج به‌صورت حضوری در محل چقدر است؟

در صورت نیاز به حضور کارشناس در محل و بررسی پکیج هزینه ناچیزی جهت بررسی و ایاب و ذهاب دریافت می‌گردد. این هزینه در شرکت تعمیرات پکیج سامیار سرویس 60 هزار تومان است.

آیا تعمیر پکیج شامل گارانتی می شود؟

بله، خدماتی که به هنگام تعمیر پکیج ارائه می‌شوند، همگی دارای گارانتی هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل مجدد، با اعزام کارشناس متخصص و بدون دریافت هیچ گونه هزینه، تعمیر پکیج شما انجام خواهد شد.

دلایل انتخاب سامیار سرویس برای تعمیر پکیج چیست؟

گروه خدماتی سامیار سرویس بیش از دو دهه است که در زمینه سرویس و تعمیرات انواع برندهای تاسیسات حرارتی فعالیت می کند. سامیار سرویس با کمک متخصصین با تجربه و کار بلد، در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین خدمات سرویس دهی و تعمیر پکیج شبانه‌روزی شما را بر عهده خواهند گرفت. هدف این شرکت همواره جلب رضایت مندی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بوده است.

تمایز سامیار سرویس برای انتخاب سرویس و تعمیر پکیج چیست؟

وجه تمایز سامیار سرویس از سایر شرکت های خدمت دهنده در زمینه تعمیرات پکیج را می توان مشاوره رایگان تلفنی، هزینه های تعمیرات پکیج بسیار کم و مقرون به صرفه، استفاده از نیروهای متخصص و کاملا با تجربه، ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان و تعمیرات پکیج ۲۴ ساعته و تعمیر پکیج در شرق تهران دانست.

مشاوره

از دیگر سوالات پر تکرار سرویس و تعمیر پکیج

تعمیر پکیج دیواری در تعمیرگاه تخصصی سامیار سرویس چگونه است؟

شرکت تعمیرات پکیج سامیار سرویس در تعمیرگاه تخصصی خود خدمات مختلفی را در جهت تعمیر تخصصی پکیج دیواری در مدل های مختلف، ارائه می دهد. با کمک نیروهای متخصص و تعمیرگاهی کاملا مجهز، تعمیرات پکیج شما با کیفیت بسیار بالا انجام خواهد شد.

چگونه برای سرویس یا تعمیر پکیج درخواست ثبت کنیم؟

در شرایطی که پکیج شما نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد، تنها کافی است با شماره های 02177272942که در سایت تعمیرات پکیج سامیار سرویس درج شده تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. این اطمینان را داشته باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان سامیار سرویس به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر پکیج، تنها کافی است تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش سامیار سرویس در تهران کدام مناطق است؟

در هر نقطه از شهر تهران که حضور داشته باشید، شرکت سامیار سرویس آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج شبانه روزی به شما عزیزان خواهد بود و تعمیر پکیج تهران در تمامی نقاط صورت خواهد گرفت. تنها کافی‌ست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “آموزش نحوه تعمیر پکیج

  1. احمد گفت:

    سلام ، یه سوال داشتم ، چرا مشعل پکیج روشن نمی شود؟ مشکل از چه چیزی میباشد ؟

  2. حسین گفت:

    سلام ، چرا وقتی لب برای مدتی بازه دما اب مصرفی پایین می اید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *