مطالب

آموزش طرز کار با پکیج بیتا

آموزش کار با پکیج بوتان بیتا

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا از جدیدترین و اقتصادی ترین تولیدات پکیج شرکت بوتان است که از نوع دو مبدله و فن دار می باشد. آشنایی با نحوه کار با پکیج بیتا به شما کمک می کند که به راحتی پکیج بیتا را راه اندازی کنید و بازدهی دستگاه را بالا ببرید. بازدهی بالای پکیج باعث می‌شود سرویس پکیج بوتان شما کم دردسر تر و کم هزینه تر شود. تعمیرات-پکیج-بوتانبرای تقاضای زیاد مشتریان جهت خرید پکیج بیتا در این مقاله قصد داریم به آموزش طرز کار با پکیج بیتا بپردازیم و کلیه نکات پیرامون نحوه کار با پکیج بوتان مدل بیتا به شما بگوییم.

banner moshavere samyar

معرفی صفحه نمایشگر پکیج دیواری بوتان

بعد از انتخاب پکیج بیتا لازم است که کلیه فوت و فن ها و طرز کار با پکیج دیواری بوتان بیتا را بدانید. اولین قدم در آموزش کار با پکیج دیواری بیتا این است که با صفحه روی نمایشگر آن آشنا شوید تا بتوانید دستگاه را به خوبی راه‌اندازی کنید.

  • نمایشگر تنظیم فشار آب و دما

با این نمایشگر می توان میزان فشار و دمای موارد گرمایش را تنظیم کرد.

  • ولوم تنظیم دمای آب گرم

بعد از چرخاندن این ولوم می ‌توانید پکیج بوتان بیتا را روی دمای دلخواه خود تنظیم کنید.

  • دکمه ریست reset

دکمه ریست reset  به معنای راه‌اندازی مجدد دستگاه است. در صورتی که پکیج بوتان بیتا به تنظیم مجدد نیاز داشت. کافی است این دکمه را فشار دهید.

  • صفحه انتخاب وضعیت پکیج

شما مصرف کنندگان می توانید انتخاب وضعیت پکیج بیتا را روی حالت تابستانه یا زمستانه قرار دهید. توجه کنید که شیر آب نماد حالت تابستانه و برای تنظیم آب گرم به کار می رود. شکل رادیاتور که حالت زمستانه را نشان می دهد و زمانی که فعال شود، علاوه بر گرم کردن آب، گرمایش خانه را فراهم می کند.

  • چراغ پکیج بوتان مدل بیتا

زمانی که سیستم درست کار کند، این چراغ به رنگ سبز در می آید و نشان می دهد دستگاه آماده کار است. البته هر کدام از چرخ های پکیج بیتا مفهوم و معنای خاص خود را دارند که در ادامه آموزش طرز کار با پکیج بوتان مدل بیتا به معنای چراغ های روی نمایشگر پکیج بیتا می پردازیم.

 

  • چشمک زدن چراغ سبز پکیج بیتا

چراغ سبز پکیج دیواری بیتا همان طور که در بالا به آن بپرداختیم، زمانی که روشن شود به معنای این است دستگاه آماده به کار و مشعل روشن است.

سبز چشمک زن ۱ثانیه روشن – ۵ثانیه خاموش: نشان می دهد که پکیج بیتا در حالت آماده به کار است اما شعله وجود ندارد.

  • چراغ سبز 0.5ثانیه روشن 5 ثانیه خاموش

به این حالت زمان انتظار پکیج بیتا می گویند. تا زمانی که دمای آب به دمای تنظیمی برسد، این چراغ به این شکل فعال می شود. در این حالت سیستم های داخلی پکیج هم در انتظار تامین شرایط برای عملکرد عادی دستگاه قرار دارند

توجه کنید اگر بعد سپری شدن زمان انتظار 10 دقیقه، سیستم ایمنی دستگاه قفل می شود و چراغ پکیج به رنگ قرمز در می آید و احتمالا به تعمیر برد پکیج نیاز می‌شود.

چراغ قرمز پکیج دیواری بیتا ثابت روشن

زمانی چراغ قرمز پکیج بیتا فعال می شود که یکی از سیستم های کنترل پکیج با اشکال مواجه بشود. این ایرادات شامل خرابی کلید ایمنی، خرابی سنسور و خرابی جرقه زن و غیره می شود.

  • چراغ قرمز چشمک زن پکیج بوتان بیتا

چراغ قرمز چشمک زن پکیج بیتا نشان دهنده این است که کلید حرارتی محدودکننده دما فعال شده است.

  • چراغ زرد ثابت روشن پکیج بوتان بیتا

اگر پکیج بیتا به طور منظم کار کند؛ ولی نتواند دمای آب را به خوبی کنترل کند  یا سنسور آب گرم مصرفی دستگاه خراب شده، چراغ زرد پکیج بیتا به شکل ثابت روشن می شود.

  • چشمک زدن سریع چراغ های پکیج بیتا

اگر دمای مدار گرمایش در محدوده 55 تا 65 درجه سانتی گراد تنظیم شده، سیستم کنترل خودکار پکیج بیتا طبق دمای تنظیمی ترموستات اتاقی را فعال می کند. به این ترتیب درجه حرارت مدار گرمایش آب و محیط به شکل خودکار تنظیم می شود. چشمک زن سریع چراغ های پکیج بیتا بعد از چند لحظه دوباره به وضعیت قبلی خود باز می گردد.

 

نحوه روشن کردن پکیج دیواری بوتان بیتا

نحوه کار با پکیج بیتا

بعد از معرفی دکمه های روی پکیج بیتا، در این قسمت به نحوه کار با پکیج دیواری بیتا و نحوه تنظیم و روشن کردن پکیج روی حالت زمستانه و تابستانه می پردازیم تا خودتان به راحتی بتوانید پکیج بیتا را روی حالت های مختلف روشن و راه‌اندازی کنید.

 

نحوه روشن کردن پکیج بیتا در زمستان

  • اگر می خواهید پکیج بیتا را در زمستان راه اندازی کنید و راندمان دستگاه را بالاببرید، باید پکیج بیتا را روی حالت زمستانه قرار دهید.
  • در این قسمت از نحوه کار با پکیج دیواری بوتان شیر همه رادیاتورها را باز کنید و سیستم را در حالت زمستانه قرار دهید و درجه دمای دستگاه را افزایش دهید تا چراغ سبز پکیج بیتا روشن شود.
  • صبر کنید تا رادیاتورها به دمای دلخواه برسند.

 

banner moshavere samyar

 

نحوه روشن کردن پکیج بیتا در تابستان

  • برای قرار دادن پکیج بیتا روی حالت تابستانه ابتدا از بسته بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش اطمینان حاصل کنید
  • پکیج دیواری را روی حالت تابستانه قرار دهید .
  • ولوم تنظیم دمای آب گرم مصرفی را روی درجه حرارت دلخواه تنظیم نمایید .
  • بعد از اتمام مراحل بالا مشعل پکیج روشن خواهد شد. این مشعل تا زمانی که
  • .دمای تنظیم شده برسد، روشن مانده و پس از آن خاموش خواهد شد.

نکات تکمیلی آموزش کار با پکیج بوتان بیتا

آموزش طرز کار با پکیج بوتان بیتا

  • قبل از راه‌اندازی دستگاه باید وضعیت آن را روی حالت دلخواه تابستانه یا زمستانه تنظیم کنید.
  • دودکش را حتما چک و تمام فلکه های زیر پکیج را باز کنید.
  • درجه فشار پکیج را کنترل و تنظیم نمایید. این درجه بایستی روی محدوده استاندارد 1.5 بار باشد.
  • برای خاموش کردن موقت پکیج بیتا می توانید از دکمه روی پکیج استفاده کنید که در این حالت سیستم های ضد گریپاژ و ضد یخ فعال می شود.

سخن پایانی آموزش کار با پکیج بیتا

در این مقاله از سامیار سرویس سعی کردیم به بررسی آموزش طرز کار با پکیج بوتان بیتا و نکات مربوط به آن بپردازیم. کلیه مطالب آموزش کار با پکیج بیتا که در این مقاله به آن پرداخته شد، به شما مصرف کنندگان گرامی کمک می کند که بهترین عملکرد را از پکیج بیتا خود به دست بیاورید.

در صورتی که پکیج بیتا را راه‌اندازی کردید و با هر گونه ایراد و روشن شدن چراغ قرمز پکیج بیتا مواجه شدید، کافی است با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص و تعمیرکار پکیج بوتان ما در اولین فرصت به محل موردنظرتان اعزام شوند و به عیب یابی تخصصی پکیج بوتان بیتا و در ادامه سرویس پکیج شما بپردازند.

banner moshavere samyar

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *