مطالب

آموزش بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما

بالا-بردن-فشار-پکیج-بوتان-مدل-پارما

زمانی که اقدام به خرید یک واحد اداری یا خانه مسکونی می کنید، مهم ترین موضوعی که باید آن را مد نظر خود قرار دهید، سیستم گرمایشی آن است. پکیج بوتان یکی از بهترین سیستم های گرمایشی حال حاضر در بازار می باشد که انواع مدل های مختلفی را نیز تا به امروز به خود اختصاص داده است. یکی از مدل های این پکیج، پارما نام داشته و ما در این مطلب قصد داریم به شما نحوه بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

 

چرا پکیج بوتان مدل پارما با افت فشار رو به رو می شود؟

قبل از این که به سراغ آموزش بالا بردن فشار پکیج شوفاژ دیواری پارما برویم، بهتر است اول بدانید که اصلا چرا این محصول با افت فشار رو به رو می شود و چرا باید نسبت به بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما و تعمیر پکیج دیواری اقدام کنیم؟ برخی از دلایل افت فشار این پکیج به شرح زیر است:

  • آب ساختمان شما قطع شده.
  • منبع انبساط یا خراب است یا باد دارد.
  • مبدل حرارتی شما سوراخ است.
  • لوله های آب و رادیاتور شما نشتی دارد.
  • شیر پرکن پکیج شما خراب است.

فشار پکیج نباید کمتر از ۰٫۷ باشد. در صورت کم بودن مقدار فشار از میزان اشاره شده، مصرفی شما سرد خواهد بود و پکیج ارور E1 را به شما نشان می دهد.

 

نحوه بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما

نحوه-بالا-بردن-فشار-پکیج-بوتان-مدل-پارما

حال که دانستیم که بالا بردن فشار پکیج دیواری بوتان مدل پارما و تعمیر پکیج بوتان تا چه اندازه حائز اهمیت است، در این بخش به شما آموزش تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما به طور کاملا اختصاصی، ارائه می دهیم. کافیست تنها مراحل زیر را برای بالا بردن فشار، طی کنید:

  1. اگر به بررسی پکیج خود بپردازید، متوجه می شوید که شیری آبی رنگ در زیر پکیج وجود دارد که به آن شیر پر کن گفته می شود.
  2. زمانی که قصد دارید نسبت به بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما اقدام کنید، کافیست تنها شیر پرکن را خلاف عقربه های ساعت باز کنید. یعنی آن را به سمت چپ بچرخانید.
  3. در این لحظه شاهد بالا بردن فشار پکیج پارما بوتان خود هستید.
  4. برای بستن شیرپرکن، کافیست تنها آن را موافق عقربه های ساعت، یعنی به سمت راست بپیچید.

 

نکته: در آموزش افزایش فشار پکیج بوتان پارما، حتما این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که قبل از رسیدن فشار به عدد 2، شیر پرکن را ببندید.

 

خطرات بالا رفتن بیش از اندازه فشار پکیج بوتان مدل پارما و نحوه پیشگیری از آن

این که نسبت به بالا بردن فشار پکیج بوتان پارما اقدام کنیم، بسیار حائز اهمیت است و باعث گرم شدن آب مصرفی ما می شود؛ اما بالا رفتن بیش از اندازه فشار پکیج، خطرات بسیاری را با خود به همراه دارد. در بخش آموزش بالا بردن فشار پکیج پارما به این موضوع اشاره کردیم که به هنگام بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما باید حتما قبل از رسیدن آن به عدد 2، شیر پرکن را ببندیم.

در صورت بالا بردن فشار پکیج پارما در سطوح بالا، شاهد آب گرفتگی خانه خواهید بود! پس از آن، مهم ترین و یا شاید می توان گفت، خطرناک‌ترین اتفاقی که می تواند در اثر بالا بودن فشار بیش از اندازه پکیج رخ دهد، انفجار است!

از سویی دیگر، اگر پکیج همواره نوسانات فشار را تجربه کند، به تدریج فرسوده شده و می بایست در مدت زمان کوتاه، نسبت به تعویض آن اقدام کرد. حال که با خطرات نوسانات فشار پکیج آشنا شدید و همچنین آموزش بالا بردن فشار پکیج دیواری پارما نیز مطالعه کردید، بهترین روش برای پیشگیری از اتفاقات اشاره شده، تنظیم فشار پکیج در فواصل مشخص زمانی است.

شما می توانید با بررسی هفتگی یا ماهیانه فشار پکیج خود، از بروز اتفاقات اشاره شده جلوگیری کنید و همچنین هزینه های بسیاری را نیز در حوزه تعمیرات پکیج برای خود ذخیره کنید. در این زمینه همچنین می توانید از افراد متخصص کمک گرفته تا بررسی پکیج شما به خوبی و کاملا تخصصی انجام شود.

 مشاوره

کلام آخر

ما در این مطلب سعی بر این داشتم تا به هر آنچه که باید در رابطه با بالا بردن فشار پکیج بوتان مدل پارما بدانید، بپردازیم. شما می توانید با استفاده از آموزش تنظیمات فشار پکیج پارما که در بخش دوم برای شما ارائه دادیم، به تنظیم فشار این وسیله پرداخته و آب گرم مصرفی را همواره برای خود به همراه داشته باشید.

از این که در این مطلب همراه ما بودید، سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات در رابطه با آموزش افزایش فشار پکیج بوتان مدل پارما را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. در صورت بروز هرگونه سؤال در مورد هزینه سرویس پکیج و تعمیرات، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *