مطالب

تعمیر پکیج بوتان مدل روما

تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-روما

پکیج ها از جمله وسایل پرمصرفی هستند که جایگرین خوبی برای موتورخانه ها و شوفاژها شده اند و جایگاه ویژه در بین مصرف کنندگان پیدا کرده اند. پکیج ها هم از لحاظ جا و مکانی که می گیرند و هم از لحاظ مصرف سوخت خیلی بهینه هستند و در برندها و مدل های زیادی طراحی و ساخته می شوند. بعضی از مدل ها به دلیل کیفیت بالا و استانداری که دارند در بین جامعه مصرف کننده محبوبیت خاصی پیدا کرده اند که پکیج بوتان هم از آن جمله محسوب می شود. پکیج بوتان مدل های زیادی دارد که ما در این مقاله قصد داریم در مورد پکیج روما به شما اطلاعات لازم را بدهیم، همچنین شما را با چگونگی تعمیر پکیج بوتان مدل روما آشنا کنیم.

عیب یابی پکیج دیواری بوتان مدل پارما چگونه انجام می شود؟

برای اینکه بتوان دستگاه خراب شده را تعمیر کرد اصولی ترین روش این است که قبل از هر اقدامی شروع به عیب یابی پکیج بوتان مدل روما بشود.

یک تعمیرکار ماهر که در کارخود مهارت کافی دارد با استفاده از ابزارآلاتی  که در دست دارد؛ عیب دستگاه را پیدا می کند و با اطلاعات و معلومات خود اقدام به رفع خرابی و تعمیر برد پکیج پکیج بوتان مدل روما می کند و پکیج را در کمترین مدت به طور اصولی و صحیح درست و راه‌اندازی می کند.

 

برای نصب اصولی پکیج روما چه کار می توان کرد؟

نصب-اصولی-پکیج-روما

برای اینکه بتوان از پکیج به طور صحیح استفاده کرد باید از سرویس کار بخواهید که در اولین فرصت پکیج را در جای دقیق و به طور صحیح و اصولی نصب کند تا در موقع استفاده دچار مشکل نشود.

 

سرویس پکیج روما شامل چه مواردی می شود؟

برای اینکه پکیج عمر مفیدی داشته باشد و کمتر دچار خرابی شود باید در دوره های مشخص شش‌ماهه توسط یک سرویس کار ماهر سرویس شود. در این گونه موارد سرویس کامل پکیج روما وظیفه تعمیرکار پکیج بوتان مدل روما می باشد.

 

سرویس پکیج روما شامل موارد زیر می باشد!  

  • سرویس کامل پکیج
  • هواگیری پکیج برای رفع صدای ناهنجار
  • شست و شوی کامل پکیج برای اینکه پکیج درست کار کند.
  • اسید شویی پکیج
  • تعمیر یا تعویض ترموستات
  • عیب یابی کدخطا پکیج

 

ارورهای پکیج بوتان مدل روما ROMA

ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-روما-ROMA

اگر با کد خطاها آشنا باشید و بعضی از مشکلات و دلایل تعمیر پکیج بوتان مدل روما را بدانید می توانید مشکل را برطرف کنید. در ادامه کد خطا وشرح خطا را توضیح می دهیم:

A01: وجود اشکال در روشن شدن مشعل – سنسور جرقه زن خوب عمل نمی کند- مشعل کثیف است- فن دستگاه مشکل دارد – مسیر خروج محصولات احتراق پکیج مسدود شده است.

A02: کلید حرارتی– سنسور حرارتی متصل بر روی مبدل اولیه مشکل پیدا کرده است.

A03: پرشر دود- ترموستات دود– مجموعه فن– مسیر خروجی محصولات احتراق پکیج بسته شده است- سنسور تشخیص دمای مجموعه فن خراب است- فن دستگاه خوب کار نمی کند.

A04: اشکال در کلید حداقل فشار آب – سنسور حداقل فشار آب مشکل دارد- فشارآب ورودی به پکیج کم است.

A06: سنسور آب مصرفی خراب است.

A07: سنسور آب گرم مدار گرمایش دچار مشکل شده و خوب اندازه گیری نمی کند.

A11: حسگر قبل از فرمان برد عمل کرده– انفجاری روشن شدن– مشکل در مجموعه مشعل می باشد– سنسور حسگر دما خراب است– سنسور جرقه زن خوب عمل نمی کند- فن های مشعل کثیف می باشند– شیر برقی گاز خوب عمل نمی کند.

AD: تنظیم الکتریکی حداقل و حداکثر مدار گرمایش– تنظیمات الکتریکی مدار گرمایشی دچار مشکل شده است.

 

مشکلات متداولی که برای پکیج روما پیش می آید؟

  • خرابی حسگر- شعله تشکیل نمی شود. دلیل: جرقه روی برنر نمی خورد – بوبین شیر گاز سوخته است و عمل نمی کند.
  • شعله روشن و خاموش می شود– دلیل: فاصله بین یون و پرنر استاندارد نیست.– یون می شکند یا سیم آن قطع می شود.- یون کثیف شده و دود گرفته است.
  • فعال شدن کلید حرارتی– دلیل: کلید حرارتی خراب شده است- پکیج جوش آورده است.
  • خراب شدن پمپ- دلیل: رسوب گیری مبدل ثانویه– شیر موتور خراب شده- فنر بای پاس معیوب شده است.
  • از پکیج صدا ناهنجار به گوش می رسد- دلیل: پکیج احتیاج به هوا گیری دارد. رادیاتورها نیاز به هوا گیری دارند.
  • پکیج نشتی دارد– دلیل: اتصالات لوله ها شل شده اند.- پمپ سوراخ شده است.

 

هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل روما

هزینه-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-روما

قیمت تعمیر پکیج روما به فرایندهای زیادی بستگی دارد تعمیرات پکیج بوتان مدل روما در تهران به دلیل هزینه های بالا در تهران نسبت به شهرستان های کوچک زیاد است. هزینه تعمیر با هزینه تعویض قطعه متفاوت است و میزان زمان وکاری که برای تعمیر صرف می شود در قیمت تمام شده فرق می کند. اگر تعمیرات پکیج بوتان مدل روما توسط نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل روما انجام شود به صرفه تر است چون قیمت تعمیر طبق تعرفه اتحادیه حساب می شود.

 

مزایای استفاده از تعمیرکاران مجاز (سامیار سرویس)

  • دارای تیم حرفه ای و ماهر می باشد که با نحوه تعمیر پکیج بوتان مدل روما کاملا آشنا می باشد.
  • بکار بردن قطعات اورجینال و استاندارد. تعمیرکار برای تعمیر پکیج روما اگر به تعویض قطعه ای نیاز پیدا کند از قطعات اورجینال استفاده می کند.
  • خدمات رسانی به تمام نقاط تهران. اگر برای تعمیر پکیج بوتان مدل روما نیاز باشد در هر نقطه از تهران که باشد در سریع ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام می شود.
  • اطلاعات به روز تکنسین ها. متخصصین این شرکت خدماتی، هر ساله با فناوری روز و نحوه عملکرد پکیج ها آشنا می شوند.
  • در دسترس بودن تعمیرکاران در طول ایام هفته. اگر پکیج شما نیاز به تعمیر پیدا کند با تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان مدل روما در طول ایام هفته می توانید از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.
  • هزینه دریافتی برای تعمیر منصفانه است. تعمیرکاران این شرکت علاوه بر منصف بودن سعی می کنند. مشتری را با تعمیر و نگهداری پکیج بوتان مدل روما آشنا کنند که در صورت خرابی های جزئی مشتری بتواند مشکل را برطرف کند.

مشاوره

نتیجه گیری

اگرشما از پکیج روما استفاده می کنید و پکیج شما مشکل پیدا کرده برای رفع خرابی پکیج پیشنهاد می کنیم که با شرکت خدماتی سامیار سرویس تماس بگیرید این شرکت دارای کارشناسان خبره و کاربلدی است که می توانند مشکلات پکیج را از جمله تعمیر پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا، روما، اپتیما و دیگر برند ها را در سریع ترین زمان و پایین ترین قیمت تعمیر کنند. تعمیرکاران سعی می کنند تا جایی که امکان دارد به تعمیر قطع بپردازند و از تعویض قطعه خودداری می کنند تا هزینه زیادی را به کارفرما تحمیل نکنند.

 

سوالات متداول در خصوص تعمیر پکیج بوتان مدل روما

برای جلوگیری از هزینه اضافه برای تعمیر پکیج روما چه کار می توان کرد؟

برای این کار بهترین راه حل سرویس پکیج بوتان مدل روما در دوره های تعیین شده شش‌ماهه می باشد.

برای آموزش تعمیر پکیج بوتان مدل روما از چه کسی می توان کمک گرفت؟

برای آشنایی اولیه با تعمیر پکیج روما می توان از تعمیرکار راهنمایی و کمک گرفت.

برای تعمیر پکیج روما می توانیم خودمان اقدام کنیم؟

اگر مشکل جدی باشد باید از تعمیرکاران مجاز بخواهیم که برای تعمیر پکیج مراجعه کنند ولی اگر مشکل خیلی جزئی بود می توان به کمک دفترچه راهنما مشکل را برطرف کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “تعمیر پکیج بوتان مدل روما

  1. محمدرضا نژاداكبري گفت:

    سلام. خسته نباشید
    وقتی شیرآب گرم را باز میکنیم از لوله شیرتخلیه آب بیرون میریزد و فشار آب افت میکند. میشه بفرمایید ایراد از چه قسمتی میتونه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *