مطالب

تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا

تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-پرلا

شرکت بوتان یکی از برندهای موفق است که توانسته پکیج های دیواری زیادی را  طراحی و تولید کند که مورد پسند بازار بوده و دارای خدمات مشتریان بوتان است. پکیج بوتان مدل پرلا هم از مدل های جدید پکیج بوتان است که طراحی و ساخت آن از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استاندارد و به روز اروپایی استفاده شده است به همین دلیل در بین جامعه مصرف کننده محبوبیت پیدا کرده است همانطور که همه واقف هستید هر وسیله مصرفی با مرور زمان و عدم نگهداری اصولی ممکن است دچار مشکل و خرابی شود که پکیج پرلا هم ازاین قاعده مستثنی نیست.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که پکیج پرلا شما دچار مشکل شده است برای رفع آن می توانید از نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا بخواهید که برای تعمیر پکیج پرلا شما را راهنمایی و کمک کنند.

نصب اصولی پکیج پرلا Perla

وقتی پکیج پرلا را خریداری کردید و مکان مناسب را برای نصب آن آماده کردید. برای اینکه بتوانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید عاقلانه ترین کار این است که از نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل پرلا بخواهید که برای نصب و راه اندازی  و روشن کردن پکیج، سرویس کار پکیج پرلا را اعزام کنند تا شما با آسودگی برای مدت ها از آن استفاده کنید.

سرویس پکیج دیواری بوتان مدل پرلا شامل که مواردی می شود؟

سرویس-پکیج-دیواری-بوتان-مدل-پرلا

برای استفاده درست و اصولی بهتر این است که قبل از اینکه پکیج دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد در دوره های مشخص پکیج توسط یک سرویس کار که به چگونگی تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا آشنا است، سرویس شود. اگر مشکلی داشت قبل از اینکه مشکل زیاد شود و پکیج نیاز به تعمیر و تعویض قطعه  داشته باشد، تعمیر شود. سرویس پکیج پرلا شامل موارد زیر می باشد.

  • سرویس کامل پکیج؛ بررسی همه قطعات پکیج برای اینکه مطمئن شود همه قطعات درست کار می کنند.
  • هواگیری پکیج تا پکیج هنگام کار کردن صدای ناهنجار ندهد.
  • شست و شوی کامل پکیج تا پکیج درست کار کند.
  • اسید شویی پکیج تا رسوبات دستگاه تمیز شود و پکیج دچار نشتی نشود.
  • تعمیر یا تعویض ترموستات تا شعله به طور کامل و درست بسوزد.

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا در تهران

اگر ساکن شهر بزرگ تهران هستید و برای تعمیر پکیج کالدا پرلا بوتان نیاز به کمک داشتید می توانید از نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا بخواهید که شما را در این مورد راهنمایی کنند. اگر برای تعمیر پکیج در تهران نیاز به تعمیرکار داشتید می توانید از آن ها بخواهید که تعمیرکار را به محل اعزام کند.

معمولا نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوتان مدل پرلا دارای متخصصان حرفه ای و کاربلد هستند و دارای تعهد کاری هستند. آن ها تمام تلاش خود را می کنند که کار کارفرما را در سریع ترین زمان و به نحو احسن انجام دهند و رضایت مشتری را جلب کنند.

عیب یابی پکیج دیواری بوتان مدل پرلا perla

تعمیرکار پکیج بوتان مدل پرلا باید در ابتدا و قبل از شروع هر کاری با امکانات و ابزارآلاتی که در دسترس دارد اقدام به عیب یابی پکیج پرلا می کند و پس از عیب یابی اقدام به تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا می کند.

متداول ترین مشکلات پکیج پرلا چیست؟

متداول-ترین-مشکلات-پکیج-پرلا

  • نشتی پکیج. علت مشکل: فشار بیش از حد پکیج– خوردگی لوله ها یا مخزن پکیج– خرابی جزئی از پکیج– نشتی مخزن پکیج
  • آب مصرفی گرم است ولی رادیاتورها سرد. علت مشکل: دستگاه در حالت تابستانه تنظیم شده است و به حالت زمستانه برگردانده نشده است- رادیاتورها نیاز به هواگیری دارند- سیستم گرمایشی دچار مشکل شده است.
  • جوش آوردن پکیج. علت مشکل: رسوبات– خراب شدن قطعه در پکیج
  • یخ زدگی لوله های پکیج. علت مشکل: آب لوله میعان منجمد شده و سیستم را مجبور می کند تا بصورت پیشگرانه به طور خودکار خاموش شود.
  • خرابی ترموستات
  • پکیج خود به خود خاموش می شود. علت مشکل: فشار کم پکیج– فشار بالای پکیج- خرابی ترموستات– وجود رسوب در لوله ها
  • سر و صدای ناهنجار پکیج. علت مشکل: صدای غرغر نشان از هوای محبوس در رادیاتور است – صدای وزوز نشانه خرابی پمپ است- صدای همهمه نشانه این است که آب با فشار بیش از حد از شبکه اصلی وارد می شود.

اروهای پکیج بوتان مدل پرلا و شرح کد خطاها

آشنایی با کد خطاها بعضی مشکلات را می توان به آسانی برطرف کرد. در پکیج پرلا کدهای خطا بوسیله اعدادی روی نمایشگر نشان داده می شود. این اعداد از 01شروع می شود و کنار هر عدد حرف لاتین E که مخفف کلمه Error می باشد  نشان داده می شود که با آموزش این کدها و آموزش تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا می توان بعضی از مشکلات را رفع کرد.

کد خطا E01 – عدم تشکیل شعله (شیرگاز، جرقه زنی، حسگر)- شعله تشکیل نمی شود (شیرگاز مشکل دارد. جرقه زن خوب عمل نمی کند. حسگر شعله ایراد دارد.)

کد خطا E02 – قطعی، خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی- در مدار قطعی وجود دارد. کلید حرارتی مبدل عمل نمی کند و ایراد دارد باید تعمیر یا تعویض شود.

کد خطا E03 – اشکال در پرشر دود، مجموعه فن یا ترموستات دود- پرشردود خروجی دچار مشکل شده یا ترموستات ایراد پیدا کرده است یا کل مجموعه فن درست عمل نمی کند باید هرچه زودتر تعمیر شود.

کد خطا E04 – عدم وجود فشار آب در مدار گرمایشی – فشار مدار گرمایش به کمتر از 5/0 رسیده است و باید آن را افزایش داد.

کد خطا E06 – قطعی NTC آبگرم مصرفی – سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی دچار مشکل شده است.

کد خطا E07 – قطعیNTC  گرمایش- سنسور تشخیص دمای گرمایش ایراد پیدا کرده است.

کد خطا E11- حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیر گاز– شیر گاز ایراد پیدا کرده است یا برد ایراد دارد.

قیمت تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-پرلا

هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا به عواملی مثل میزان خرابی پکیج و به قطعه تعویضی و میزان زمانی که برای تعمیر و تعویض قطعه به کار می رود بستگی دارد ولی تعمیرکاران شرکت سامیار سرویس هزینه ای که برای تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا دریافت می کنند منصفانه است.

مزایای استفاده از تعمیرکاران مجاز (سامیار سرویس)

  • داشتن تیم مجرب وحرفه ای. همه متخصصان این شرکت با نحوه تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا آشنایی دارند.
  • مهارت کامل کارشناسان درعیب یابی پکیج و رفع خرابی در سریع ترین زمان
  • استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد با ضمانت یک ساله
  • تلاش تعمیرکاران برای تعمیر و تا جای ممکن از تعویض قطعه خودداری می کنند.
  • آشنایی با علم روز چون هر ساله کارشناسان با فن آوری روز و نحوه عملکرد پکیج ها دانش خود را آپدیت می کنند.
  • خدمات رسانی به تمام نقاط تهران

مشاوره

نتیجه گیری

اگر پکیج پرلا شما دچار مشکل و خرابی شده است و شما به دنبال شخصی هستید که بتواند به طور اصولی و صحیح پکیج شما را در مدت زمان کم تعمیر کند پیشنهاد ما به شما این است که از شرکت خدماتی سامیار سرویس بخواهید که شما را در این کار کمک کنند. همه کارشناسان سامیار سرویس دارای تجربه کافی و مهارت برای تعمیر پکیج بوتان مدل پارما، پرلا، اپتیما و دیگر مدل های آن دارا هستند و می توانند پکیج را در سریع ترین زمان تعمیر کنند.

سوالات متداول تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا

چگونه می توانیم با نحوه تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا آشنا شویم؟

برای این کار می توانیم از نمایندگی های مجاز از قبیل سامیار سرویس بخواهیم که ما را راهنمایی کنند.

برای اینکه پکیج کمتر به تعمیر نیاز پیدا کند چه کار می توانیم بکنیم؟

باید در زمان های مشخص از سرویس کار بخواهیم که پکیج را سرویس کند و با نحوه تعمیر

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *