مطالب

آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما

راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما

برند بوتان یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع مدل های پکیج و رادیاتور بوده که محصولات آن در حال حاضر در حوزه صادرات نیز جای گرفته اند و تمامی محصولات آن دارای خدمات پس از فروش پکیج می باشد. یکی از انواع مدل های این پکیج که تا به امروز فروش بسیاری را نیز از آن خود کرده است، پارما نام دارد. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما بپردازیم. پس اگر به تازگی این محصول برند بوتان را خریداری کرده اید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

نکات مهم قبل از راه اندازی پکیج پارما

قبل از این که اقدام به راه اندازی پکیج پارما بوتان کنید، نیاز است که برخی موارد را مد نظر خود قرار دهید یا به بیانی دیگر، زمینه ای مناسب را برای نصب این پکیج ایجاد کنید. شرایط آماده سازی محل برای نصب و راه اندازی پکیج دیواری بوتان مدل پارما عبارت اند از:

  1. بررسی کنید که در محل نصب پکیج، انشعابات لوله های آب گرم و سرد وجود داشته باشد.
  2. حتما به بررسی این موضوع بپردازید که لوله گاز در نزدیکی محل نصب پکیج وجود داشته باشد.
  3. در قسمت بالایی پکیج می بایست به بررسی دودکش و دریچه ای برای خروج هوا که کاملا مطابق با استانداردها است، بپردازید.

در صورتی که این سه مورد در بهترین حالت بود و پکیج به راحتی به هر سه آن ها دسترسی داشت، به سراغ آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما می رویم. شایان ذکر است که شما می توانید برخی از اطلاعات در رابطه با نحوه راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما را از کارشناسان مربوط در این زمینه و تعمیرکار پکیج در تهران دریافت کنید و سپس اقدام به انجام این کار کرده و نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

 

آشنایی با پنل جلویی پکیج دیواری بوتان مدل پارما

پنل-جلویی-پکیج-دیواری-بوتان-مدل-پارما

برای این که راه‌اندازی پکیج بوتان مدل پارما را به درستی انجام دهید، مهم است که آشنایی کامل با پنل جلویی این پکیج داشته باشید. روش راه‌اندازی پکیج بوتان مدل پارما با دانستن این اطلاعات برای افرادی که تجربه خاصی در این زمینه ندارند نیز به راحتی انجام می‌ شود.

  • صفحه مدرج فشار و دما: عقربه هایی که روی این صفحه وجود دارند، میزان فشار دستگاه را بر حسب بار و همچنین میزان دمای آن را بر حسب سانتی گراد به شما نشان می دهند.
  • دسته انتخاب وضعیت: این دسته برای روشن و خاموش کردن دستگاه و انتخاب وضعیت تابستانه یا زمستانه استفاده می شود.
  • دسته انتخابی وضعیت پکیج بوتان.

نکته: به هیچ عنوان به هنگام چرخدان دسته، اقدام به بیرون کشیدن آن نکنید.

 

آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما به صورت قدم به قدم

قبل از آموزش راه اندازی پکیج دیواری بوتان مدل پارما باید به شما بگوییم که راه اندازی این پکیج نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد. در صورتی که حتی اطلاعات ابتدایی از نحوه راه اندازی پکیج دیواری پارما ندارید، توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان اقدام به نصب این دستگاه نکرده و آن را به دست افراد متخصص بسپارید.

حال که از اهمیت روش نصب این محصول اطلاع پیدا کردید، به سراغ آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما می‌ رویم. پکیج مدل پارما بوتان دارای دو حالت تابستانی و زمستانی است که نحوه راه اندازی برای هر یک متفاوت می باشد.

 

آموزش راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما در حالت تابستانی

آموزش-راه-اندازی-پکیج-بوتان-مدل-پارما-در-حالت-تابستانی

در صورتی که قصد استفاده از رادیاتورها را نداشته باشید، می بایست مراحل زیر را برای راه اندازی پکیج بوتان طی کنید:

  • ابتدا وضعیت دستگاه را با استفاده از علامت شیر آب در حالت تابستانه بگذارید.
  • درجه دلخواه که مایلید از آب دریافت کنید را انتخاب کنید.
  • شیر آب گرم را باز کنید تا مطمئن شوید که مشعل پکیج روشن می‌ شود.

زمانی که شیر آب گرم به شکل دائم باز باشد، چراغ وضعیت عملکرد پکیج به صورت سبز رنگ روشن باقی مانده و زمانی که شیر آب بسته می شود، این چراغ به شکل سبز چشمک زن است.

 

روش راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری پارما در حالت زمستانی

در فصول سرد شما علاوه بر آب گرم مصرفی به استفاده از رادیاتورها نیز می پردازید. راه اندازی پکیج بوتان مدل پارما در حالت زمستانی به شرح زیر است:

  • ابتدا دسته تنظیم دستگاه بر روی حالت زمستانی قرار دهید.
  • اگر محل استفاده از پکیج دیواری پارما شما دارای ترموستات اتاقی باشد، آن را روی درجه دلخواه تنظیم کنید.
  • از سویی دیگر همچنین دسته انتخاب وضعیت، دسته تنظیم دمای مدار گرمایش و دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی را نیز به همین صورت روی تنظیمات دلخواه خود قرار دهید.

مشاوره

بعد از انجام این موارد پکیج روشن می‌ شود و بعد از رسیدن به دمای تنظیم شده، به طور خودکان خاموش می شود. شایان ذکر است که به منظور نگهداری دما در وضعیت ثابت، پکیج در دوره های زمانی مشخص شده روشن می شود تا دمای محیط را ثابت نگهدارد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این داشتیم تا به طور کامل به چگونگی راه اندازی پکیج پارما بپردازیم. با توجه به آموزش راه اندازی پکیج پارما که در این مطلب به شما ارائه دادیم، می توانید این پکیج را به راحتی راه اندازی کرده و در فصول مختلف نیز از آن استفاده کنید. باز هم تاکید بر این داریم که اگر اطلاعات لازم را در رابطه با نصب و راه اندازی این محصول نمی دانید، این کار را به فردی متخصص و تعمیرکار پکیج بوتان بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *