عیب‌یابی و تعمیر پکیج ایساتیس

در صورتیکه برای تعمیر پکیج خود  نیاز به سرویسکار پکیج دارید با شماره های 02177272942 یا 02177185663 تماس بگیرید

و یا اگر فکر میکنید که با خواندن این راهنما میتونید خودتون انجامش بدید، در صورت نیاز به قطعه ما میتونیم قطعه مورد نظر شما رو براتون ارسال کنیم.

در این محتوا به طوv کامل با تعمیر پکیج ایساتیس آشنا خواهید شد: 

پکیج ایساتیس یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی‌ها، خصوصیات منحصر به فرد و دوامی که دارا است، مورد استفاده گسترده‌ای قرار می‌گیرد. اما دوام و پایداری این پکیج کاملا وابسته به مراقبت‌های پکیج است که شامل سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس می‌شود.

برای رسیدگی به موقع به پکیج نیاز است تا نسبت به ایرادات آن کاملا آگاه باشید. با ما در سامیار سرویس تعمیرگاه تخصصی پکیج ایساتیس همراه باشید تا در ادامه پس از معرفی کدهای خطای این پکیج به بررسی مشکلات و عیب‌یابی پکیج ایساتیس بپردازیم. 

عیب یابی و لیست خطاهای پکیج ایساتیس

خطاها

 

ارور E0

این خطا نمایانگر اختلال در ورودی آب به پکیج است. هنگامی که با این ارور پکیج ایساتیس مواجه شدید، باید در ابتدا نسبت به باز بودن شیر آب اطمینان حاصل کنید. رسوب گرفتن پکیج و خرابی سنسور از دیگر عوامل احتمالی بروز این خطا هستند که با تعمیر پکیج ایساتیس قابل برطرف شدن هستند.

ارور E1

این خطا نمایانگر اختلال در ورودی آب به پکیج است. هنگامی که با این ارور پکیج ایساتیس مواجه شدید، باید در ابتدا نسبت به باز بودن شیر آب اطمینان حاصل کنید. رسوب گرفتن پکیج و خرابی سنسور از دیگر عوامل احتمالی بروز این خطا هستند که با تعمیر پکیج ایساتیس قابل برطرف شدن هستند.

ارور E2

این خطا هنگامی رخ می‌دهد که شعله در پکیج تشکیل نشود. در این شرایط لازم است که در ابتدا گاز ورودی پکیج را مورد بررسی قرار دهید و پس از بررسی پکیج را ری‌استارت کنید. قاعدتا در این شرایط مشکل پکیج برطرف خواهد شد و در صورت عدم برطرف شدن پکیج، باید نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس از طریق مراجعه به نیروی متخصص اقدام کنید.

ارور E3

این خطا هنگامی رخ می‌دهد که شعله در پکیج تشکیل نشود. در این شرایط لازم است که در ابتدا گاز ورودی پکیج را مورد بررسی قرار دهید و پس از بررسی پکیج را ری‌استارت کنید. قاعدتا در این شرایط مشکل پکیج برطرف خواهد شد و در صورت عدم برطرف شدن پکیج، باید نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس از طریق مراجعه به نیروی متخصص اقدام کنید.

ارور E4

این مشکل دقیقا همان مشکل خطای E3 است.

ارور E5

این خطا نشان می‌دهد که پکیج در حالت تابستانه تنظیم شده است و آب را به درستی گرم نمی‌کند در نتیجه پکیج سرد خواهد بود. در این شرایط نیازی به تعمیر پکیج ایساتیس وجود نداشته و تنها کافی است دستگاه را از حالت تابستانه خارج کنید.

ارور E6

این خطا نشان می‌دهد که پرشر فن دچار اختلال شده است. البته این خطا نشان دهنده مسدود شدن لوله پکیج هم می‌تواند باشد. برای آن که مطمئن شوید که مشکل از پرشر فن است، خود فن را بررسی کنید، اگر به درستی کار می‌کرد، پس مشکل از پرشر است. در صورت خرابی پرشر فن، تعمیر پکیج ایساتیس کارساز نخواهد بود و باید حتما آن را تعویض کنید.

در شرایطی که خود فن کار نمی‌کرد، برق دستگاه را چک کنید و اگر برق به درستی کار می‌کرد، نیاز به تعویض فن وجود خواهد داشت زیرا نشان می‌دهد که فن به طور کامل از کار افتاده است.

ارور E7

این خطا نشان می‌دهد که دمای پکیج بیش از حد بالا رفته است. خرابی ترموستات و خرابی پمپ مواردی هستند که می‌توانند منجر به بروز این خطا شوند که در هر دو حالت تعمیر پکیج ایساتیس نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و قطعات خراب شده حتما باید تعویض شوند.

ارور E8

این خطا نشان دهنده اختلال در محل جامپر S4 است که نیاز به تغییر آن وجود دارد.

ارور E9

این خطا نشان دهنده اختلال در محل جامپر S4 است که نیاز به تغییر آن وجود دارد.

ارور EE

این خطا به دلیل اختلال در دیپ سوئیچ یا جامپر سوئیچ رخ می‌دهد که با تعمیر پکیج ایساتیس قابل برطرف شدن خواهد بود و تنها نیاز است تا قطعات تنظیم شده و در جای مناسب خود قرار بگیرند.

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

8 علت خرابی پکیج ایساتیس و رفع آن

علت-خرابی-پکیج-ایساتیس-و-رفع-آن

 

1. مشکل نشتی در پکیج

در اثر عوامل مختلفی ممکن است پکیج خصوصا در قسمت شلنگ‌ و لوله‌ها دچار شکاف و سوراخ شود و در نتیجه نشتی آب در پکیج رخ دهد. بنابراین همچون تعمیر پکیج ایران رادیاتور در صورت مشاهده نشتی، بهتر است که لوله‌ها را کاملا بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه شکاف در سطح لوله یا حتی شل شدن آن‌ها، باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس اقدام کنید.

2. مشکل گرم نشدن پکیج ایساتیس

در برخی مواقع مشاهده می‌شود که پکیچ به هیچ عنوان آب مصرفی یا رادیاتورها را گرم نمی‌کند. در این شرایط ممکن است شعله گاز پکیج خاموش شده باشد یا جریان گاز قطع شده باشد. تنظیم نبودن فشار آب یکی دیگر از عواملی است که موجب گرم نشدن پکیج می‌شود. رسوب گرفتن پکیج از دیگر عواملی است که موجب گرم نشدن پکیج می‌شود. بنابراین در صورت مشاهده گرم نشدن پکیج، باید هریک از موارد گفته شده بررسی شوند، نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس اقدام شود.

3. مشکل صدا دادن پکیج ایساتیس

عواملی مثل هوا گرفتن یا رسوب گرفتن پکیج می‌توانند موجب بروز صداهای غیر طبیعی در پکیج شوند زیرا رسوب و هوا گرفتن موجب می‌شوند که فشار آب در پکیج کم شده و مانع از عملکرد صحیح پکیج می‌شوند. در این شرایط جهت تعمیر پکیج ایساتیس می‌توان اقدام به هواگیری پکیج و رسوب‌گیری کرد که با انجام این کارها مشکل پکیج برطرف خواهد شد.

4. مشکل گرفتگی دودکش

پیامدها و ضررهای مالی و جانی در پی دارد. این مشکل عمدتا برای پکیج‌های دیواری رخ می‌دهد و با بررسی لوله‌ها و خارج کردن هر عاملی در لوله که موجب گرفتگی شده است، می‌توان این مشکل را برطرف کرد. در نظر داشته باشید که با سرویس پکیج ایساتیس به صورت کاملا سروقت و منظم، مانع از بروز این مشکل خواهید شد و دیگر نیازی به تعمیر پکیج ایساتیس در این شرایط نخواهد بود.

5. مشکل از کار افتادن برد پکیج ایساتیس

برد پکیج ایساتیس یکی از مهم‌ترین قطعات آن است و به نوعی دستور کل سیستم پکیج از سوی برد صادر می‌شود. بنابراین کاملا واضح است که در صورت بروز اختلال در برد، کل سیستم پکیج با اختلال مواجه خواهد شد. بنابراین اگر پکیج به طور کلی از کار افتاد، یکی از عوامل می‌تواند وجود اختلال در برد باشد. در این شرایط نیاز به بررسی دقیق‌تر توسط کارشناس و تعمیر برد پکیج ایساتیس وجود خواهد داشت.

6. مشکل بالا و پایین شدن فشار ایساتیس

فشار پکیج ایساتیس به کمک گیج فشار و برحسب بار یا اتمسفر سنجیده می‌شود و مقدار آن به کمک عقربه نمایش داده می‌شود. محدوده نرمال این فشار بین ۰٫۷ الی ۱٫۵ بار است. اما گاهی به دلیل خراب بودن یا بروز اختلال در عملکرد قطعات پکیج، ممکن است این فشار بالا یا پایین شود که در این شرایط نیاز به تعمیر پکیج ایساتیس وجود خواهد داشت.

عواملی مثل خرابی شیر اطمینان، خرابی پمپ، خرابی شیر پرکن و خرابی منبع انبساط می‌توانند موجب بالا رفتن فشار پکیج شوند. در این شرایط جهت کاهش فشار پکیج نیاز است تا در ابتدا شیر ورودی آب به پکیج را ببندید، شیر پرکن دستگاه را باز کنید، یکی از شیرهای آب گرم دستگاه را باز کنید تا کاملا تخلیه شود و در نهایت زمانی که فشار به میزان دل‌خواه رسید آن را ببندید.

عواملی مثل باز بودن یا خراب بودن شیر پرکن، سوراخ شدن منبع انبساط یا مبدل و نشتی آب پکیج می‌توانند موجب پایین رفتن فشار پکیج شوند.

برای بالا بردن فشار پکیج در ابتدا باید شیر پرکن را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت باز کنید و سپس عقربه فشار را بررسی کنید. هنگامی که عقربه فشار به مقدار مطلوب رسید، حال شیر پرکن را در جهت عقربه‌های ساعت ببندید.

در شرایطی که با انجام کارهای گفته شده، مشکل تنظیم فشار برطرف نشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جهت تعمیر پکیج ایساتیس از طریق نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس اقدام کنید.

7. مشکل خاموش و روشن شدن پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس به دلایل مختلفی ممکن است خاموش و روشن شود. دلایلی نظیر اختلال در فلوسوئیچ، اختلال در عملکرد سنسور NTC، نیم‌سوز شدن پمپ سیرکولاتور، کم شدن فشار گاز ورودی به پکیج و رسوب گرفتن پکیج. تمامی این موارد با مراجعه به متخصص و تعمیر پکیج ایساتیس قابل برطرف شدن خواهد بود.

8. مشکل تغییر رنگ شعله پکیج ایساتیس

تغییر رنگ شعله در پکیج ایساتیس ممکن است به دلیل کاهش آب داخل مدار گرمایش، به دلیل نشتی یا وجود اختلال در منبع انبساط باشد. در این شرایط در صورت مشاهده تغییر رنگ شعله باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر پکیج ایساتیس اقدامات لازم صورت بگیرد.

تعمیر پکیج ایساتیس در تعمیرگاه تخصصی سامیار سرویس

در شرایطی که پکیج ایساتیس شما دچار اختلال و مشکلی در عملکرد خود شد، تنها کافی است با کارشناسان سامیار سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را در تعمیرگاه تخصصی خود برطرف کنند.

در صورتیکه برای تعمیر پکیج خود  نیاز به سرویسکار پکیج دارید با شماره های 02177272942 یا 02177185663 تماس بگیرید

و یا اگر فکر میکنید که با خواندن این راهنما میتونید خودتون انجامش بدید، در صورت نیاز به قطعه ما میتونیم قطعه مورد نظر شما رو براتون ارسال کنیم.

ویژگی‌های سامیار سرویس

ویژگی‌های-تعمیر-پکیج-ایساتیس-در--سامیار-سرویس

متخصصان با تجربه

مجموعه سامیار سرویس دارای تکنسین‌هایی با بیش از 12 سال تجربه فعالییت می‌کند و با دوره‌های علمی و آشنایی با جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی می‌کوشد تا مناسبترین فرد را جهت تعمیر لوازم خانگی داشته باشد.

گارانتی خدمات

سامیار سرویس نسبت به فعالیت‌های انجام شده توسط تکنسین‌های خود، مسئول است و برای اطمینان خاطر شما، تا 180 روز گارانتی خدمات و تعمیرات ارائه شده را به عهده خواهد گرفت.

سرعت در ارائه خدمات

به دلیل وجود تکنسین‌های زیادی که ما در سراسر شهر داریم، تکنسین‌های سامیار سرویس در نزدیکی شما هستد و می‌توانند خدمات را در همان روز به شما ارائه کنند.

هزینه‌های منصفانه

هزینه‌های دریافت شده از شما تحت نظارت سامیار سرویس می‌باشد که کاملاً منصفانه هستند. قیمت کار، پیش از انجام آن به شما اعلام می‌شود و در پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر قطعات اولویت ماست

تکنسین‌های سامیار سرویس سعی دارند که قطعات را تعمیر کنند و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشت اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می‌کنند.

مراحل تعمیر پکیج ایساتیس در سامیار سرویس

مرحله اول

جهت درخواست نصب،سرویس یا تعمیرات میتوانید درخواست خودر را یا به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی ثبت نمایید.

مرحله دوم

کارشناسان اول با مشاهده نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تکنسین‌ها اطلاع می‌دهند.

مرحله سوم

تکنسین ما با شما تماس خواهد گرفت تا در زمانی که مد نظر شما بود به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

در پایان کار زمانی که کار کاملا انجام شد و گارانتی کتبی را دریافت کردبد میتوانید هزینه را به تکنسین پرداخت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)