عیب یابی و تعمیر پکیج فرولی

پکیج فرولی ساخت کشور ایتالیا و یکی از چند برند معتبر و نام آشنای پکیج در بازار ایران می باشد. اما مانند هر وسیله دیگری در نتیجه عدم مراقبت کافی یا هر دلیل دیگری ممکن است نیاز به تعمیر پکیج داشته باشد. در این صورت بهتر است با تعمیرکار تخصصی پکیج فرولی در سامیار سرویس تماس بگیرید و مشکل را زودتر رفع کنید.

بهتر است بدانید اگر سرویس پکیج فرولی به‌صورت دوره‌ای انجام دهید پکیج تان هرگز دچار مشکل اساسی نخواهد شد و مجبور به پرداخت هزینه های تعمیر پکیج فرولی نخواهید شد.

در صورتیکه برای تعمیر پکیج فرولی نیاز به سرویسکار پکیج فرولی دارید با شماره های 02177272942 یا 02177185663 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به قطعه ما میتوانیم قطعه مورد نظر را برای شما ارسال کنیم.

سرویس دوره ای پکیج فرولی

سرویس-دوره-ای-پکیج-فرولی

این سرویس پکیج فرولی عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک‌تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد.

بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و آموزش سرویس پکیج فرولی توسط سرویسکار پکیج فرولی نیز می توانید آن را انجام دهید.

سرویس دوره ای می تواند یکی از عوامل مؤثر برای کاهش هزینه تعمیر پکیج باشد. این نوع سرویس را انتخاب کنید تا با استفاده از یک سرویسکار پکیج فرولی به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس کامل پکیج فرولی

در این نوع سرویس، سرویس کار پکیج فرولی تمامی قطعات را مورد بازبینی قرار می دهد و بررسی می کند. در سرویس کامل پکیج فرولی، دستگاه به طور کامل سرویس می شود. اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را مد نظر قرار دهید. در صورتی که از سرویس دوره ای پکیج فرولی غافل شوید ناگزیر باید متحمل هزینه بیشتر سرویس کامل این پکیج گردید.

تعمیر پکیج فرولی

پکیج دیواری فرولی ، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید. پکیج فرولی یک برند ایتالیایی است از این رو تعمیر پکیج فرولی تخصصی بوده و برای تعمیر پکیج فرولی حتما نیاز به تعمیرکار متخصص دارید.

اگر سرویس پکیج دیواری فرولی به‌صورت دوره ای و منظم انجام گیرد به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. سرویس پکیج فرولی به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

اما با تمام این تفاسیر گاهی مشکلاتی برای پکیج دیواری شما پیش می آید که شما به تعمیرکار تخصصی پکیج فرولی نیاز پیدا خواهید کرد. تعمیر پکیج فرولی اگر اساسی باشد باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد.

به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تعمیرکار پکیج فرولی می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید. زیرا مراجعه به تعمیرکار غیرحرفه ای ، باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.تعمیرکاران متخصص پکیج فرولی در سامیار سرویس می توانند به صورت شبانه‌روزی در هر نقطه ای از تهران که باشید نیاز شما را نسبت به سرویس یا تعمیر پکیج فرولی بر طرف کنند.

تعمیر پکیج فرولی به صرفه تر است یا خرید پکیچ؟!

هزینه تعمیر پکیج فرولی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی کارشناسان ما در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج فرولی به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

عیب یابی پکیج فرولی

گرچه با سرویس پکیج فرولی به صورت منظم از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پکیج فرولی می‌توانید جلوگیری کنید، اما در صورت بروز مشکل نیز نیازی به نگرانی نیست چرا که با عیب یابی پکیج فرولی به صورت درست و اصولی می‌توانید به راحتی پکیج را تعمیر نمایید.

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

نحوه ریست پکیج فرولی

پکیج فرولی ممکن است بر اثر عوامل مختلفی، یک کد خطا نشان دهد که عمدتا ممکن است که ندانید علت نشان دادن کد خطا برا چه چیزی است! در این میان می توانید با ریست کردن پکیج فرولی مجددا پکیج خود را تنظیم کنید. در واقع تمامی پکیج ها دارای کلید تنظیم مجدد یا ریست هستند که روند استفاده از آن‌ها نیز آسان بوده است. اغلب جهت بازیابی تنظیمات مربوطه باید کلید را ۱۰ ثانیه فشار دهید و منتظر بمانید تا مجدد شروع به کار کند.

همچنین اگر با ریست کردن پکیج، مشکلات شما حل نشدند اکنون باید به یک تعمیر کار متخصص مراجعه کنید تا مشکلات وارده را حل کنند. در نظر داشته باشید که در هنگام تعمیر پکیج فرولی، استفاده از قطعات اورجینال اهمیت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل تنها به مراکز و نمایندگی های معتبر و مجاز مراجعه نمائید.

کد خطا پکیج فرولی

کد خطا

نوع خطا

اطلاعات

A01

 

بلوکه شدن شیر گاز

مشعل روشن نمی شود

A02

 بلوکه شدن شیر گاز

علامت شعله وجود دارد ولی مشعل خاموش است

A03

 

 بلوکه شدن شیر گاز

فعال شدن کلید حرارتی

A04

 

فعال شدن ترموسات دود

A05

 

فن عمل نمی کند

A06

 بلوکه شدن شیر گاز

شعله ۶ مرتبه در ۱۰ دقیقه خاموش شده

A07

 

دمای مبدل به بیش از ۹۹ درجه افزایش یافته

A08

 

دمای مبدل به بیش از ۹۹ درجه افزایش یافته

A09

بلوکه شدن شیر گاز

شیر گاز اشکال دارد (فید یک سیم پیچ شعله )

A010

 

اشکال در NTC شوفاژ

A011

 

اشکال در NTC آب گرم مصرفی

A012

 

ایراد در سنسور آب گرم مصرفی (در صورت نصب مخزن خارجی)

A014

 

ایراد در سنسور اطمینان مدار شوفاژ

A016

شیر گاز اشمال دارد

 

 بلوکه شدن شیر گاز

A020

 

عدم تشکیل یا تشخیص شعله

A021

 

 بلوکه شدن شیر گاز

احتراق غیر طبیعی و ناقص

A034

 

افت ولتاژ ورودی به کمتر از ۱۷۰ ولت

A036

 

نوسان در فرکانس برق ورودی

A037

 

افت فشار آب مدار گرمایش

A039

 

اشکال در حسگر دمای خارجی

A041

 

اشکال در محل قرارگیری سنسور NTC ها

A042

 

ایراد در سنسور دوگانه

A043

 

سیستم حفاظت از مبدل حرارتی عمل می کند

A050

 

اشکال در مدولاتور(سیم پیچ تدریجی) شیر گاز

A051

 بلوکه شدن شیر گاز

اشکال در سیستم تخلیه دود

گرم نشدن آب مصرفی پکیج فرولی

  • خرابی فلوسویچ و فلومتر
  • پایین بودن فشار بار پکیج
  • قطع بودن گاز ورودی
  • خرابی سنسور حرارتی
  • خرابی برد الکترونیک پکیج فرولی
  • گیرپاژ بودن پمپ سیرکولاسیون
  • گیر بودن فن و پرشر سوئیچ هوا
  • رسوب داشتن مبدل حرارتی پکیج فرولی

روشن نشدن پکیج فرولی

  • قطع شدن گاز و برق
  • تنظیم نبودن ارتفاع شعله پکیج فرولی
  • جابجا بستن شلنگ های آب
  • کم بودن فشار گاز در پکیج فرولی
  • رسوب گرفتن مدار

دلیل روشن شدن انفجاری پکیج فرولی

  • تجمع گاز مونواکسید کربن در دودکش و نبود هوای کافی
  • فاصله بین الکترود جرقه زن با مشعل
  • کم بودن گاز شهری که باعث می شود گاز کافی برای تشکیل شعله وجود نداشته باشد و با تجمع گاز صدای انفجاری تشکیل شود.
  • ضعیف شدن الکترود جرقه زن و یا خود جرقه به دلایل مختلف و یا گرفتگی سوراخ های مشعل

سوراخ شدن مبدل پکیچ

یکی از دلایل سوراخ شدن مبدل پکیج عدم اسیدشویی مبدل به موقع  و مرتب می باشد. وقتی شما مبدل پکیج را هر چند وقت یکبار بسته به شرایط استفاده، اسید شویی نکنید مبدل جرم و رسوب می گیرد و نیاز می باشد حرارت بیشتری به آن برسد تا آب را گرم کند و در همین حالت ادامه پیدا کند از یک یا چند نقطه مبدل سوراخ می شود. یکی از روش های تعمیر مبدل پکیج فرولی رفع نشتی و آبریزی از دستگاه است.

زمانی-که-باید-به-تعمیر-پکیج-فرولی-بپردازیم

تعمیر پکیج فرولی چه زمانی باید انجام شود؟

برخی افراد تصور می‌کنند که پکیج های خانگی نیازی به بررسی نداشته و کارکرد آن ها بی نهایت خواهد بود که تفکری اشتباه است. مهمترین کاری که باید برای افزایش عمر مفید پکیج ها انجام داد سرویس دوره ای آن ها و کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر پکیج فرولی در زمان خرابی است. در واقع زمانی که:

  • خرابی فن پکیج و یا کثیف شدن آن و یا از بین رفتن مواد عایق صوتی فن
  • کج شدن و آسیب دیدن بدنه پکیج و درگیر شدن قاب اصلی پکیج با بدنه داخلی
  • شل شدن اتصالات هر یک از قطعات داخلی پکیج
  • رسوب کردن مبدل پکیج: با زیاد شدن رسوب، هم مصرف گاز را افزایش می دهد و هم شعله را افزایش می دهد. عدم توان کافی پمپ برای گردش مناسب آب این صدا را به وجود می آورد.
  • کم و زیاد شدن فشار گاز شهری
  • تنظیم دودکش پکیج و رساندن اکسیژن به محفظه احتراق
  • سنجیدن مقاومت و عملکرد صحیح حسگرهای آب گرم
  • اسیدشویی
  • تنظیم کردن ارتفاع و دجع شعله پکیج و کاهش صدای فن در صورت لزوم
  • شست و شوی مدارها و لوله های پکیج و رادیاتورها
  • عوض کردن اورینگ ها
  • بررسی عملکرد صحیح ترموستات و سرویس جرقه زن و شیر اطمینان
  • خراب شدن ماژوله پکیج فرولی

زمان و میزان سختی کار برای تعمیر پکیج فرولی

مکان قابل نصب پکیج فرولی چه خصوصیاتی باید داشته باشد. شاید تصور کنید که شما به عنوان فرد استفاده کننده از پکیج دیواری می توانید پکیج خود را در هر نقطه از ساختمان مانند بالکن، آشپزخانه، گاراژ، زیرپله، بالکن و حتی در سرویس بهداشتی یا زیرزمین ساختمان نیز نصب کنید.

 

توصیه-های-ایمنی-درباره-پکیج-های-دیواری-فرولی

توصیه های ایمنی درباره پکیج دیواری فرولی

بررسی نکات ایمنی برای استفاده از پکیج دیواری یکی از مهمترین نکات هنگام نصب است و اگر نکات استفاده از پکیج به خوبی رعایت نشوند، قطعا خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهند داشت. باید این نکته را در نظر گرفت که هرچقدر فضای خانه کوچکتر باشد باید نکات ایمنی پکیج بیشتر رعایت شود

راهنمای خدمات پس از فروش پکیج فرولی در تهران

زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از آنها نگهداری لازم انجام شود. خدمات پس از فروش فرولی نیز در مرکز تعمیر تخصصی سامیار سرویس با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان در سراسر کشور انجام می شود.

هزینه تعمیر پکیج فرولی

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج فرولی مؤثر می باشد. برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که به‌طور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج فرولی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع خرابی پکیج فرولی
  • نیاز به تعویض قطعات پکیج فرولی

برای اطمینان و کارکرد بهتر پکیج بهتر است برای تعویض قطعات به نماینگی فروش قطعات پکیج فرولی مراجعه نمایید. با توجه به استقبال زیاد از این برند در بسیاری از استانهای ایران نمایندگی فروش قطعات پکیج فرولی وجود دارد.

تعمیر پکیج فرولی در سامیار سرویس شبانه‌روزی در سراسر تهران

سرویس و تعمیر پکیج به یکی از مهمترین دغدغه‌های هرکسی تبدیل شده است. چرا‌که پکیج‌های گرمایشی به یک عضو پرکاربرد هر خانه ای تبدیل شده است. افرادی که دارای پکیج هستند، همواره باید نسبت به نکات مربوط به عیب یابی و تعمیر پکیج خود و همچنین آموزش تعمیر پکیج فرولی به طور کلی و مختصر آگاه باشند.

به طور مثال اگر هواگیری پکیج را به موقع انجام دهید از هزینه های گزاف خودداری میکنید. دانستن این نکات، این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا پکیجی با کیفیت و با دوام داشته باشند.
هزینه تعمیر پکیج فرولی شامل یک هزینه ثابت و مشخصی نیست که بتوان برای تمامی انواع مشکلات پکیج تعیین کرد، بلکه هر پکیج وابسته به نوع و میزان مشکل، هزینه به خصوصی را جهت تعمیر شامل می شود مثلا برای تعمیر برد پکیج فرولی با توجه به قیمت برد هزینه ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان گفت که هزینه تعمیر پکیج فرولی شامل هزینه های بالایی نیست و با صرف هزینه ای کاملا مقرون به صرفه می توان کار تعمیر را به اتمام رساند.
لازم به ذکر است با توجه نوع خرابی و مدت زمان خرید پکیج فرولی، خدمات پس از فروش پکیج فرولی نیز می تواند گزینه مناسب و به صرفه ای باشد. در بسیاری از استانهای ایران نمایندگی پکیج فرولی وجود دارد از این رو می توانید برای خدمات پس از فروش نیز اقدام کنید. هنگام نیاز شما به تعمیر پکیج فرولی انتخاب یک تعمیرکار تخصصی پکیج فرولی مهم ترین قسمت کار می باشد.

مراحل تعمیر پکیج فرولی در سامیار سرویس

  • متخصصان با تجربه: مجموعه سامیار سرویس دارای تکنسین‌هایی با بیش از 12 سال تجربه فعالیت می‌کند و با دوره‌های علمی و آشنایی با جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی می‌کوشد تا مناسبترین فرد را جهت تعمیر لوازم خانگی داشته باشد.
  • گارانتی خدمات: سامیار سرویس نسبت به فعالیت‌های انجام شده توسط تکنسین‌های خود، مسئول است و برای اطمینان خاطر شما، تا 180 روز گارانتی خدمات و تعمیرات ارائه شده را به عهده خواهد گرفت.
  • سرعت در ارائه خدمات: به دلیل وجود تکنسین‌های زیادی که ما در سراسر شهر داریم، تکنسین‌های سامیار سرویس در نزدیکی شما هستد و می‌توانند خدمات را در همان روز به شما ارائه کنند.
  • هزینه‌های منصفانه: هزینه‌های دریافت شده از شما تحت نظارت سامیار سرویس می‌باشد که کاملاً منصفانه هستند. قیمت کار، پیش از انجام آن به شما اعلام می‌شود و در پایان کار از شما دریافت خواهد شد.
  • تعمیر قطعات اولویت ماست: تکنسین‌های سامیار سرویس سعی دارند که قطعات را تعمیر کنند و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشت اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می‌کنند.

انواع-پکیج-فرولی

انواع پکیج فرولی

پکیج شوفاژ دیواری فرولی در مدل DIVATECH D با ظرفیت 24000 و 32000، مدل DIVATOP MICRO با ظرفیت 37000 و دیوا تاپ مخزن دار ساخته شده با تکنولوژی روز اروپا می باشد. از ویژگی های پکیج های فرولی می توان به موارد زیر اشاره کرد
متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.

  • امکان گرمایش مناسب محیط
  • دسترسی به آبگرم بهداشتی مطلوب حتی در فشار پایین آب ورودی دستگاه با استفاده از مبدل اولیه مسی و ثانویه صفحه ای استنلس استیل با طراحی منحصر بفرد
  • نصب در قسمتهای مختلف داخل و یا خارج محیط به واسطه ابعاد کوچک
  • مواد به کاررفته در ساخت دستگاه و فن بی صدا
  • مدیریت مصرف و هزینه های برق و گاز مصرفی به واسطه راندمان بالا
  • عایق بندی مناسب
  • وزن پایین
  • مدیریت کامل و آسان دستگاه به واسطه صفحه نمایشگر ، برد دیجیتال و میکرو پروسسور پیشرفته و منحصر بفرد
    • توانایی عیب یابی خودکار و ثبت ایرادهای به وجود آمده در حافظه دستگاه و امکان اتصال و کارکرد با سیستمهای خورشیدی
    • سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار
    • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
    • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
    • سیستم ضد یخ زدگی
    • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
    • سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
    • سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
    • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
    • سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
    • سیستم بای پس خودکار
    • سیستم احتراق آهسته

پکیج شوفاژ دیواری فرولی دارای محفظه احتراق بسته بوده و فن دار می باشد که برای ساختمان هایی که محل نصب پکیج دیواری در بالکن در نظر گرفته شده است مناسب می باشد. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایق بندی مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)