مطالب

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-پارما

پکیج پارما یکی دیگر از مدل های بوتان می باشد. همانطور که اکثر افراد می‌دانند پکیج بوتان یکی از با کیفیت ترین پکیج ها است که در کشور طرفداران زیادی دارد. در ساختار این پکیج ها از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استاندارد اروپایی استفاده شده است.

پکیج هم از جمله وسایل مصرفی است که به دلیل استفاده مداوم یا درست استفاده نکردن یا صدها دلیل دیگر ممکن است که دچار نقص و خرابی شود. اگر به هر دلیلی پکیج خراب شود و درست کار نکند برای رفع خرابی پکیج بوتان مدل پارما می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل پارما تماس بگیرید و مشکل دستگاه را با آن ها در میان بگذارید. و از آن ها بخواهید که برای رفع خرابی شما را کمک و راهنمایی کنند.

عیب یابی پکیج دیواری بوتان مدل پارما parma

عیب یابی درست و اصولی هر وسیله ای که دچار خرابی شده یکی از بخش های مهم محسوب می شود. یک تعمیرکار برای تعمیر پکیج کالدا پارما بوتان چون مهارت های لازم را دارد، به خوبی می‌داند قبل از هر اقدامی باید شروع به عیب یابی پکیج بوتان مدل پارما می کند وقتی دلیل خرابی دستگاه مشخص شد با امکانات و ابزارآلاتی که دارد شروع به تعمیرات پکیج بوتان مدل پارما می کند.

نصب اصولی و درست پکیج پارما PARMA

نصب-اصولی-و-درست-پکیج-پارما

برای اینکه پکیج به طور صحیح کار کند از یک سرویس کار پکیج پارما بخواهید که پکیج را نصب کند. نصاب به خوبی با راه اندازی پکیج به صورت اصولی آگاهی دارد و باعث بهبود عملکرد دستگاه می شود.

سرویس پکیج دیواری بوتان مدل پارما شامل چه مواردی می شود؟

برای اینکه عمر دستگاه زیاد باشد و کمتر دچار نقص و خرابی شود، همچنین برای تعمیر و نگهداری پکیج بوتان مدل پارما باید در طی دوره های مشخص به وسیله یک سرویس کار حرفه ای سرویس شود.بهتر است هر شش ماه یکبار انجام شود که شامل موارد زیر می شود:

  • هواگیری پکیج
  • شست و شوی کامل پکیج برای درست کار کردن
  • اسید شویی پکیج
  • تعمیر یا تعویض ترموستات یا ترموکوپل
  • عیب یابی کد خطا پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج

مشاوره

مرکز تعمیرات پکیج دیواری بوتان مدل پارما در تهران

مرکز-تعمیرات-پکیج-دیواری-بوتان-مدل-پارما-در-تهران

اگر شما ساکن کلان شهر تهران هستید و پکیج شما نیاز به تعمیر دارد، برای تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل پارما می توانید از مجموعه سامیار سرویس راهنمایی و کمک بخواهید. این مجموعه در کمترین زمان ممکن تکنسین های خود را به محل مورد نظر اعزام می نماید.

مشکلات رایج پکیج پارما

  • ظرفیت حرارتی کم. دلیل مشکل: اولین مشکل پکیج دیواری پارما این است که نسبت به دیگر مدل های این برند مانند پرلا یا پاویا، ظرفیت حرارتی کمتری را تولید می کند. این موضوع به این معناست که اگر خانه ای با متراژ بالا دارید، مدل پارما به هیچ عنوان مناسب شما نیست.
  • خاموشی پی در پی. دلیل مشکل: خاموشی پی در پی پکیج دیواری پارما در وهله اول به دلیل گچ گیری اجزای داخلی آن بوده و در وهله دوم به دلیل کاهش عملکرد قطعات داخلی آن، پس از استفاده چندین ساله است. پس اگر سرویس سالانه این محصول انجام شود، به هیچ عنوان شاهد بروز این اتفاق نخواهید بود.
  • پکیج روشن نمی شود. دلیل مشکل: مسدود شدن لوله ها- عدم تنظیم صحیح فشار- یا خرابی شمعک می تواند باشد.
  • پکیج نشتی دارد. دلیل مشکل: نشتی در مبدل حرارتی- ایراد در اتصالات لوله های پکیج- خرابی شیر اطمینان- نشتی پمپ آب- یا ایراد در منبع انبساط می تواند رخ بدهد.
  • از پکیج سروصدای ناهنجار به گوش می رسد. دلیل مشکل: نفوذ هوا داخل پمپ می تواند دلیل این مشکل باشد که با باز کردن شیر پشت پمپ می توان این هوای اضافه را تخلیه کرد و مشکل را رفع کرد.
  • آب مصرفی و رادیاتورها سرد هستند. دلیل مشکل: عدم برق رسانی و گاز رسانی صحیح می تواند دلیل مشکل باشد در صورت بررسی برق و گاز ساختمان اگر مشکل حل نشد باید با نمایندگی پکیج دیواری بوتان مدل پارما تماس بگیرید.
  • آب مصرفی زیاد داغ است. دلیل مشکل: احتمالا ترموستات خراب شده است و باید تعویض شود.
  • دکمه های پکیج کار نمی کند. دلیل مشکل: اگر دکمه ها درست کار نکند مشکلات ممکن است مربوط به دما به طور صحیح تنظیم نمی شود- آب بیش از حد گرم می شود- ترموستات صدا می دهد.
  • یخ زدن لوله های پکیج. دلیل مشکل: لوله ها یخ زده. باید از ضد یخ استفاده شود.
  • گرم نشدن پکیج. دلیل مشکل: وجود هوا در رادیاتورها- برای اینکه علت تعمیر پکیج بوتان مدل پارما را بدانید باید توسط یک سرویس کار رادیاتورها هواگیری شود.
  • کاهش فشار پکیج. دلیل مشکل: یکی از مواردی که باید در نحوه عیب یابی پکیج دیواری بوتان مدل پارما مد نظر داشت، کاهش فشار پکیج است. خرابی شیر، ایراد در گیج فشار یا نشتی رادیاتور می تواند باعث افت فشار پکیج شود. برای تعمیر این مشکل می بایست تمامی بخش های ذکر شده مورد بررسی قرار گیرد.

ارورهای پکیج پارما

کدهای خطا پکیج بوتان پارما به صورت چراغ های LED است که با رنگ های متفاوت نشان داده می شود تشخیص این خطاهای نسبت به پکیج هایی که کد خطا دارند کمی مشکل است ولی چون تعمیرکاران با نحوه تعمیر پکیج بوتان مدل پارما آشنا هستند در صورت پیش آمدن مشکل جدی می توانند به آسانی مشکل را بر طرف کنند.

  • چراغ سبز و قرمز ثابت: نشان دهنده اشکال در NTC آب مصرفی می باشد.
  • چراغ قرمز 5/0 ثانیه روشن 5/0 ثانیه خاموش: نشان دهنده قطع شدن ترموستات حد- پارازیت شعله می باشد.
  • چراغ قرمز 2/0ثانیه روشن 2/0 ثانیه خاموش: نشان دهنده اشکال درNTC گرمایش می باشد.
  • چراغ سبز 5/0ثانیه روشن 5/0ثانیه خاموش: نشان دهنده قطع بودن پرشرآب- قطع بودن پرشر دود می باشد.

قیمت تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

قیمت-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-پارما

هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل پارما به میزان خرابی و قطعه تعویضی، همچنین به میزان کاری که تعمیرکار برای تعمیر دستگاه انجام می دهد و موقعیت جغرافیایی بستگی دارد.

آیا پکیج بوتان مدل پارما محصولی مرغوب و با کیفیت است؟

قطعا زمانی که متوجه می شوید که فردی در حال سر و کله زدن با مشکلات پکیج بوتان پارما است، ممکن است کمی شک کنید که آیا این محصول اصلا با کیفیت بوده یا جزو محصولات ضعیف برند بوتان محسوب می شود.

در ابتدا باید بگوییم که نه تنها برند بوتان، بلکه هر برند دیگری، حتی اگر بهترین محصول را نیز تولید و روانه بازار کند، زمانی که متخصصان به نقد و بررسی این محصول می پردازند، می توانند مشکلاتی را در آن تشخیص دهند. معمولا درصد این مشکلات در برندهای معتبر بسیار پایین بوده و حتی می توان آن ها را نادیده گرفت؛ زیرا تاثیری در عملکرد محصول ندارند.

مشکلات پکیج بوتان مدل پارما به گونه ای نیست که آن را تبدیل به یک محصول ضعیف و بی کیفیت کند. پس، اگر در جایی مشاهده کردید که فردی به معایب پکیج دیواری بوتان مدل پارما پرداخته است، بهتر است ابتدا از وی این سؤال را داشته باشید که آیا این پکیج، محصولی مناسب برای محیط او می باشد یا خیر.

به عنوان مثال، خورشت قرمه سبزی غذایی لذیذ و سرشار از خاصیت است، اما اگر برای وعده صبحانه استفاده شود، باعث افزایش وزن شده و مشکلاتی مانند چربی خون را با خود به همراه دارد. این موضوع به این معنا نیست که این غذا بی کیفیت است؛ بلکه به این معناست که در جایگاهی نادرست مورد استفاده قرار گرفته است.

 

مزایای استفاده از تعمیرکاران مجاز بوتان (سامیار سرویس)چیست؟

  • داشتن تیم مجرب و حرفه ای
  • مهارت کامل تکنسین ها در عیب یابی و رفع خرابی و مشکل
  • در دسترس بودن تعمیرکاران در طول ایام هفته
  • داشتن ضمانت یک ساله قطعات تعویضی و استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد.
  • خدمات رسانی به اقصی نقاط تهران
  • خدمات رسانی در اسرع وقت
  • هزینه دریافتی طبق تعرفه های اتحادیه و منصفانه
  • اطلاعات به روز متخصصین این شرکت خدماتی چون هرساله با فن آوری روز و نحوه عملکرد پکیج ها آشنا می شوند.

نتیجه گیری

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از پکیج پارما استفاده می کنید و پکیج نیاز به تعمیر پیدا کرده است و شما با چگونگی تعمیر پکیج بوتان مدل پارما آشنایی کاملی ندارید. برای رفع خرابی پکیج می توانید از شرکت خدماتی سامیار سرویس کمک و راهنمایی بگیرید. چون این شرکت دارای کارشناسان حرفه ای و کاربلدی است که می توانند شما را در حل مشکل پکیج کمک کنند و در سریع ترین زمان مشکل را برطرف کنند.

مشاوره

سوالات متداول در خصوص تعمیر پکیج پارما :

چگونه می توانیم به تعمیرکاری که برای تعمیر به محل مراجعه می کند اطمینان کنیم؟

همه تعمیرکاران شرکت سامیار سرویس از فیلتر اخلاقی رد می شوند بعد اجازه مراجعه به محل را دریافت می کنند.

برای جلوگیری از خرابی پکیج چه اقدامی می توانیم انجام بدهیم؟

بهترین راه حل سرویس به موقع پکیج توسط یک سرویس کار ماهر است.

برای پیشگیری از هزینه های اضافی در تعمیر پکیج که کار می توانیم انجام بدهیم؟

دقت در نگهداری و استفاده صحیح و سرویس به موقع است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *