تعمیر پکیج

آموزش نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

آموزش نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

گاهی اوقات پکیج ایران رادیاتور به دلیل برخی از مشکلات نمی تواند به خوبی کار کند و خاموش می‌شود. در این هنگام چراغ قرمز دستگاه شروع به چشمک زدن می‌کند و نشان می‌دهد که سیستم به ریست کردن پکیج ایران رادیاتور نیاز دارد. نحوه ریست کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور به طور صحیح می‌تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند. در این مقاله از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور، سامیار سرویس، سعی داریم تا به آموزش ریست کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور بپردازیم تا برخی از اختلالات دستگاه را بتوانیم برطرف کنیم.

banner moshavere samyar

نحوه ریست پکیج دیواری ایران رادیاتور چگونه است؟

ریست یا همان برگشت به تنظیمات اولیه پکیج ایران رادیاتور بسیار ساده است و خودتان با کمی دقت می‌توانید آن را انجام دهید. کافی است کلیه مراحل زیر را انجام دهید:

  • اولین کار این است که دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور را پیدا کنید.
  • دکمه ریست در کنار چراغ ریست و درست در سمت چپ پکیج ایران رادیاتور قرار دارد.
  • دکمه ریست را فشار دهید و صبر کنید که دستگاه عمل کند.
  • دکمه چرخشی را روی حرف R انگلیسی بگذارید و سپس به مکان قبلش بازگردانید.

نکات لازم جهت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

آموزش ریست پکیج دیواری ایران رادیاتور

در زمان ریست پکیج ایران رادیاتور بایستی به یک سری موارد مهم توجه کنید:

  • سعی نکنید چندین بار ریست پکیج ایران رادیاتور را انجام بدهید چون این کار می‌تواند آسیب شدیدی به دستگاه وارد کند.
  • صورتی می‌توان با ریست پکیج ایران رادیاتور مشکل را حل کرد که ایراد آن اصلی و جدی نباشد.
  • اگر با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل برطرف نشد، حتما با مرکز تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

چه زمانی پکیج ایران رادیاتور نیاز به ریست کردن دارد؟

زمانی که چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن می‌شود شعله قطع می‌شود که به دنبال آن سیستم با فعال کردن کدخطا به مصرف کنندگان می‌فهماند که اختلالی در تشکیل یا تشخیص شعله به وجود آمده است و نیاز است توسط تعمیرکار پکیج بررسی شود. دلایل روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور عبارتند از:

برهم خوردن تنظیمات پکیج

ممکن است بعد از نصب و راه اندازی، سیستم قادر به روشن شدن نباشد. در این صورت فقط کافی است دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور را فشار دهید تا سیستم شروع به کار کند. چراغ ریست در بالای صفحه کنترل پکیج ایران رادیاتور وجود دارد. در صورتی که متوجه روشن و خاموش شدن این دکمه پکیج ایران رادیاتور شدید بهترین کار این است که روش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور را امتحان کنید

اشکال در راه اندازی پکیج

گاهی ممکن است پس از خرید و راه اندازی پکیج ایران رادیاتور یا تعمیرات پکیج ، سیستم نتواند به خوبی کار خود را انجام دهد. در صورت بروز چنین مشکلی چراغ ریست شروع به چشمک زدن می‌کند. ابتدا مراحل نصب پکیج ایران رادیاتور را بررسی کنید و بعد سیستم را ریست کنید.

در صورتی که در راه اندازی یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشکلی داشتید میتوانید در سامیار سرویس با ما در سامیار سرویس تماس گرفته تا راهنماییتان کنیم.

banner moshavere samyar

خرابی جرقه زن پکیج

در مواردی پکیج جرقه می‌زند، اما شعله دستگاه روشن نمی شود، در این حالت چراغ قرمز یا کدخطای پکیج روشن می‌شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد و چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن ماند، ممکن است خرابی از قطعاتی چون الکترود جرقه زن ضعیف شدن سیم ارت و اتصالات و خرابی ترانس و کابل و مشکلات دیگر باشد.

خرابی ترموستات

ترموستات قطعه مهمی است که دمای بالای پکیج ایران رادیاتور را تشخیص می‌دهد و از گرمای بیش از حد سیستم جلوگیری می‌کند. در واقع کارکرد اصلی ترموستات کنترل و حفظ مبدل اصلی است. در صورتی که ترموستات خراب شود، در مدل های مختلف پکیج ایران رادیاتور کدهای خطایی روی صفحه به نمایش در می‌آید. اولین کار این است که پکیج را ریست کنید اما اگر با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل برطرف نشد، باید برای تعویض قطعه ترموستات پکیج ایران رادیاتور اقدامات لازم را انجام دهید.

نکات لازم جهت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

جان کلام

در این مقاله به آموزش کامل نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور پرداختیم. ریست کردن پکیج ایران رادیاتور یکی از راه حل های برطرف کردن برخی از مشکلات و اختلالات داخل این سیستم محسوب می‌شود. در صورتی که با وجود ریست مشکل پکیج ایران رادیاتور برطرف نشد یا به دفعات زیاد مجبور به ریست های مکرر شدید می‌توانید برای رفع ایراد پکیج تان وارد سایت سامیار سرویس شوید و برای اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت کنید یا مستقیما با شماره های ما تماس بگیرید. هم چنین می‌توانید از راهنمایی همکاران ما در خصوص نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور و هزینه سرویس پکیج استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *