مطالب

خدمات پس از فروش پکیج های دیواری

نمایندگی تعمیرات پکیج غرب تهران

خدمات پس از فروش پکیج دیواری شامل خدمات(نصب، تعمیر و سرویس)، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام  فروش و یا تعمیر دستگاه شما می باشد.

خدمات پس از فروش از هنگام قصد خرید مشتری شروع می شود و با کارشناسی نصب، مشاوره و خرید محصولات ادامه دارد و پس از نصب و راه اندازی پکیج دیواری تا تعمیر و نگهداری و همچنین تا پایان استفاده مشتری از محصول ادامه پیدا می کند.

دلیل اهمیت خدمات پس از فروش چیست؟

در کشور ما بدلیل در دسترس بودن گازطبیعی، عمده محصولات گرمایشی مورد استفاده در منازل گازسوز می باشد. در نظر گرفتن موارد ایمنی برای این وسائل حائز اهمیت است. همچنین عمدتاً محصولات گازسوز مدت زیادی استفاده می‌شود و جزو محصولات مصرفی یا یک بار مصرف نیست. بر این اساس، در صنعت تاسیسات گرمایشی، موضوع خدمات پس از فروش بسیار مهم می باشد. موفقیت یک مجموعه علاوه بر فروش محصولات با کیفیت و کمترین قیمت بازار، ارائه خدمات پس از فروش عالی از جمله پاسخ گویی تلفنی و مشاوره  و وجود تعمیرکاران مجرب، تحقیق و توسعه مشکلات موجود در سیستم و برطرف کردن آن است تا از مشتریان خود حمایت کنند و آرامش و آسودگی خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

سامیار سرویس علاوه بر فروش پکیج های بوتان و ایران رادیاتور  و آبگرمکن دیواری و خدمات مشتریان بوتان وخدمات پس از فروش پکیج دیواری در توزیع قطعات یدکی اصلی، شرکتی و غیر شرکتی تجهیزات گرمایشی فعالیت دارد و بدین جهت اقدام به فروش قطعات یدکی پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و قطعات آبگرمکن های بوتان و همچنین فروش قطعات و لوازم جانبی رادیاتور و حوله خشک کن کرده است.

نظر به این که ایمنی مشتریان از اولویت های این مجموعه می باشد واجب است شرایط محیطی محل نصب رعایت شود که این مهم شامل موارد زیر است:

  • استاندارد و ایمن بودن محل مورد نظر برای نصب
  • شرایط لوله‌های آب و گاز
  • ظرفیت دستگاه
  • تهویه هوا و شرایط دودکش
  • محل قرار گرفتن شیر گاز

سرویس‌کاران و تعمیر کاران شرکت از مراکز معتبر و رسمی آموزشی آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند. نصب‌هایی که توسط سرویس‌کاران مجاز انجام می‌شود دارای شرایط ایمن می باشد. هر محصولی که توسط سرویس کار و نصاب مجاز صورت گرفته باشد شامل گارانتی می شود.

گارانتی محصولات نصب شده با شرکت تولید کننده  و این مجموعه فقط پیگیر گارانتی دستگاه شما می باشد.

ارائه خدمت به مشتریان شامل احترام و اهمیت به خواسته مشتری و مسئولیت‌پذیری، اعتماد و رعایت حق مشتری، سرعت عمل نسبت به درخواست مشتری، عمل به تعهدات و ایجاد تجربه خوشایند از خدمات تعمیر آبگرمکن در تهران برای مشتریان به شمار می رود.

مشاوره

 
 

ثبت سفارش خدمات

"*" indicates required fields

*

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *