مطالب

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

بیشتر کاربرانی که مثل شما دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوتان پرلا پرو را سرچ می کنند، انتظار دارند با مطالعه مقاله های مرتبط با کارایی و عملکرد پکیج بوتان پرلا پرو و ارورهای آن آشنا شوند.

از این رو، ما در این مقاله می خواهیم تعدادی از کدخطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو را که در دفتر راهنمای پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو آمده است، بررسی کنیم. از شما عزیزان می خواهیم تنها 5 دقیقه زمان خود را به ما اختصاص دهید و تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کیج-بوتان

لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

 

بررسی کد خطاهای پکیج بوتان پرلا پرو

  • کد E1 پکیج بوتان مدل پرلا پرو

کدخطای E1 در تعمیر پکیج پرلا پرو مربوط به عدم تشکیل شعله است. زمانیکه اجزای احتراق ایراد داشته باشند، این ارور بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. این مشکل ناشی از مشکل در قسمت شیر گاز، حسگر یا جرقه زن است.

روش رفع کد خطای E1

برای رفع این کد خطا، باید از باز بودن شیر گاز اطمینان حاصل کنید. سپس بررسی کنید ببینید که آیا جرقه از پایین با الکترود برخورد می کند یا نه؟ بعد شلنگ گاز را چک کنید. بست شلنگ را باز کنید و از سالم بودن شلنگ مطمئن شوید. در صورتیکه مشکل رفع نشد، برد الکترونیک پکیج را باید بررسی کنید.

banner moshavere samyar

  • کد E2پکیج بوتان مدل پرلا پرو

یکی از مهمترین ارورهای پکیج بوتان که در دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو در مورد آن زیاد صحبت شده، کد خطای E2 است. این کد خطا زمانی که در مدار قطعی وجود داشته باشد یا ترموستات کار نکند، اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل می توانید از تکنسین های حرفه ای ما نیز کمک بگیرید.

روش رفع کد خطایE2  

برای اینکه بتوانید خطای E2 را برطرف کنید ابتدا باید پکیج بوتان را ریست کنید. اگر با ریست کردن، مشکل حل نشد حتما مشکل از گیرپاژ پمپ پکیج یا رسوب گرفتن دستگاه است‌.

  • کد E3پکیج بوتان مدل پرلا پرو

روش رفع کد خطای E3

یکی از متداول ترین کد خطاهای پکیج بوتان پرلا پرو، کد E3 است. این خطا در اثر وجود مشکل در ترموستات دود یا عملکرد ضعیف مجموعه فن دستگاه روی نمایشگر دیجیتال ظاهر می شود.

روش رفع کد خطای E3

برای اینکه بتوانید کد خطای E3 را برطرف کنید، دسته انتخاب را روی حالت(قطع موقت/راه اندازی مجدد) تنظیم کنید. بعد از ۴ یا ۵ ثانیه بسته به نیاز خودتان، یکی از دو حالت، تابستانه یا زمستانه را انتخاب کنید.

چنانچه موفق به حل این مشکل نشدید باید کل سیستم احتراق را مورد بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است، راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو را دانلود کنید.

  • کد E4پکیج بوتان مدل پرلا پرو

زمانیکه فشار آب گرم مصرفی پکیج پایین باشد، کد خطای E4 بر روی نمایشگر دستگاه، نشان داده می شود. حداقل فشار آبگرم مصرفی پکیج بوتان پرلا پرو ۰.۵ بار است.

روش رفع کد خطای E4

برای اینکه بتوانید این کد خطا را رفع کنید، باید فشار آبگرم مصرفی را به حد لازم برسانید.

  • کد E6پکیج بوتان مدل پرلا پرو

یکی دیگر از کد خطاهای پکیج بوتان که در دفترچه راهنما پکیج بوتان مدل پرلا پرو آمده است، کد E6 است. این ارور در صورت بروز مشکل در ntc آبگرم مصرفی رخ می دهد.

بعد از بروز این مشکل، دستگاه روشن مانده و وظیفه خود را انجام می دهد اما به اندازه کافی نمی تواند آبگرم مصرفی تولید کند.

روش رفع کد خطای E6

برای رفع این ارور باید ابتدا NTC آبگرم مصرفی پکیج را بررسی کنید. در صورت بروز هر گونه خرابی در این قطعه، پیشنهاد می کنیم برای تعویض آن از تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

  • کد E7 پکیج بوتان مدل پرلا پرو

کد خطای E7 در صورت خرابی سنسور تشخیص دمای گرمایش روی نمایشگر دستگاه، مشاهده می شود.

روش رفع کد خطای E7

برای رفع این کد خطا، حتما باید سنسور تشخیص دمای پکیج را به طور کامل و با دقت چک کنید.

banner moshavere samyar

آشنایی با کد خطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

آشنایی با بقیه کدخطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

برای آشنایی با بقیه کدخطاهای پکیج بوتان مدل پرلا پرو، بهتر است دفترچه راهنمای مربوط به این پکیج را دانلود کنید. با دانلود دفترچه پکیج بوتان پرلا پرو می توانید به طور کامل با همه ارورهای این پکیج آشنا شوید.

اگر با خواندن دفترچه راهنمای پکیج بوتان، مشکلتان رفع نشد با تعمیرکار پکیج بوتان در مجموعه سامیار سرویس تماس بگیرید.

امتیاز مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *